Jump to content

TeuszTeusz

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Reputation

7 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć! Na krawędziach czasem przepalam się do podkładu przy polerowaniu. Clear to GX100, dwie warstwy, jedna sucha jedna mokra. Był Za mało rozcieńczony i wyszło trochę pomarańczko. Poleruję laplosem 6000 i 8000. Tam, gdzie trzeba zaczynam delikatnie gąbką 2000. Na to ceramic compound od hasegawy. Na cały model zdarzyły mi się z cztery mikroprzetarcia. Co robię źle? Raczej za cienko klaru czy zbyt intensywne polerowanie?
  2. W wielu miejscach wygląda tak jakby klar był bardzo grubo wylany, np krawędź maski z przodu
  3. Sprawdź sobie dopasowanie tych wlotów obok reflektorów z przodu, bo u mnie było słabo
  4. Póki co wygląda trochę jak bardzo puszysty dywan
  5. Kurcze, ta decha już w docelowym kolorze?
  6. Udało się zgubić tego kłaczka w klarze! Niestety jednak, brakuje mi jeszcze doświadczenia w polerce i niestety na krawędzi przetarłem kalkę... Na szczęście podkład był czarny, nie zrywam już tego i nie zaczynam na nowo, wypoleruję to co jest i zostawiam, trudno się dopatrzeć tego przetarcia
  7. No właśnie na pewno jeden kłaczek mam pod kalką i o ten się trochę martwię, ale będę próbował naprzemiennie ciąć i psikać klarem, kilka razy pod rząd, może to wyciągnę
  8. Cześć, Walczę z carbonową kalką - tak to wygląda po pierwszej grubej warstwie cleara: Widać kilka paprochów - czy według Was będę w stanie zgubić te paproszki grubą warstwą cleara i polerowaniem? Pozdro, Teusz :)
  9. W zagłębieniach ma sporo skórki pomarańczy - nie wszędzie udało mi się dojść mr. Laplosem 6000 i 8000. Jestem ciekaw jak pójdzie z Fordem GT.
  10. Kurczę no właśnie ja chyba dawałem jakoś 1:5 bo wtedy mi się najmniejsza skórka pomarańczy robiła - przy Iwacie hp-cs z dyszą 0,3. Ale prób na łyżeczkach to miałem chyba z 10 i nadal widzę potencjał na kładzenie tego lakieru bardziej gładko
  11. Cześć, jestem w trakcie prac nad Fordem GT. Z rzeczy którymi mogę się pochwalić, skończone wnętrze, jestem nawet zadowolony: I tu pojawia się temat, z którym mam problem - chcę pokryć kalką imitującą karbon elementy na zdjęciu poniżej - dysponuję płynem Micro Set. Czy powinienem użyć jednego kawałka kalki , czy rozcinać w kilku miejscach żeby się dobrze ułożył? Rozumiem, że ogólna zasada jest taka, żeby zalewać Micro Set'em a później grzać suszarką. Na koniec próbka koloru którym zamierzam pokryć Forda: Pozdro
  12. Niby tak, ale pierwszą warstwę clear red psikałem od spodu i nie byłem pewien czy to wyjdzie spoko, jeśli teraz dam jeszcze jedną na górze, wolałem to tak zostawić i zwrócić na to uwagę przy kolejnym modelu
  13. Cześć, po wielu próbach udało mi się skończyć swój właściwie pierwszy model samochodu. Model raczej ćwiczebny - uczyłem się clearów, maskowania, kładzenia gładziutko farb, chromów, malowania uszczelek etc. Jest sporo rzeczy które mogłem zrobić lepiej, ale czas już było przejść do kolejnego modelu, bo tego zaczynałem mieć dosyć Możecie się wyżyć na modelu i na zdjęciach, zależy mi przede wszystkim na uwagach mających zastosowanie przy kolejnych modelach Lakierowany GX100 - przy okazji, jak bardzo go rozcieńczacie? Baza Zero Paints Chromy Alclad i Mr. Color Super Metallic 2 - miałem duży problem ze ścieralnością alcladów
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.