pan_piotrek Napisano 14 Grudnia 2009 Share Napisano 14 Grudnia 2009 Witam! Oto mój najnowszy nabytek, trochę odskocznia od tego czym normalnie się zajmuję czyli pojazdy z drugiej wojny światowej. Oczarowała mnie jego uroda ;) Jest to nowy produkt Trumpetera i muszę powiedzieć że prezentuję się naprawdę wyśmienicie. Bardzo delikatne i ładnie oddane detale, brak nadlewek, praktycznie nie stwierdzono śladów po wypychaczach do tego aluminiowa lufa i blaszki w zestawie a zapłaciłem nieco ponad 100zł. No ale do rzeczy: Pudełko Wypraski Podwozie Lufa + Jarzmo Wieża Okrąglaki i zbliżone Gumowe bandaże na koła Varia Extras I to by było na tyle. Mam nadzieje że kogoś to zainteresowało. Nie wypowiadam się na temat zgodności modelu z rzeczywistością bo jestem dość zielony w tym temacie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Mroczkowski Napisano 14 Grudnia 2009 Share Napisano 14 Grudnia 2009 Wszystko dobrze... tylko te gąsienice!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
El Commendante Napisano 14 Grudnia 2009 Share Napisano 14 Grudnia 2009 Nie widzę gąsienic, a chyba nie są z ogniwek za tak niską cenę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pan_piotrek Napisano 14 Grudnia 2009 Autor Share Napisano 14 Grudnia 2009 Gąsienice są z pojedynczych ogniwek. Zresztą całkiem niezłej jakości, nie ma na nich śladów po wypychaczach. Jest w pierwszym poście pokazane jedno. Ogólnie model w stosunku cena - jakość nie ma sobie równych moim skromnym zdaniem. Znaczy zobaczymy jak będzie z jego sklejalnością, ale jestem dobrej myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...