Skocz do zawartości

PZL-50 Jastrząb 1:72


jacek172

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, naszła mnie ostatnio chęć pobawienia się metalizerami, ale że nie mam jeszcze doświadczenia z nimi postanowiłem zrobić jakiegoś gniota i pomalować go metalizerem. Po chwili przeglądania 'magazynku' natknołem się na idealnego kandydata. Wiadomo powszechnie iż modelarz ma swoje kaprysy i zachcianki, mi zachciało się zrobić coś fajnego z tego gniota... Na dobry początek zaczołem ciąć... Odciołem prawidłowy kształt steru kierunku, wysokości, lotki też poszły pod nożyk, nie oszczędziłem też i klap (których w sumie jeszcze do końca nie odciołem). W planach mam jeszcze do zrobienia:

-okapotowanie silnika (wyciecie klapek, zrobienie wybrzuszeń)

-wykonanie wnetrza

-poprawienie goleni podwozia

-wykonanie wnek podwozia

-dodanie karabinów

-poprawienie, a raczej zniwelowanie tego garba przed szybą

Wzoruję się na zdjęciach znalezionych w necie oraz na tej stronie.

8c65d68cb68844a6m.jpg

be5faebcc4994570m.jpg[/url]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że poszedłeś ostro z tym czymś, bo trudno to nazwać modelem

Sam też go popełniłem ale nie miałem tyle samozaparcia do uruchomienia wszystkiego co możliwe.

Życzę powodzenia, będę tu często zaglądał, zwłaszcza, że model rzadki, a wart dobrego zrobienia i pokazania na forum.

 

Pozdro Jarek

 

PS. Teraz zauważyłem, klapy odciąłeś również z górnym poszyciem, czy to aby jest ok?. Nie mam w tej chwili dostępu do rysunków ale wydaje mi się, że klapy otwierały się pod poszyciem skrzydła i centropłata, a z góry

przebiegała w tym miejscu linia nitowania.

 

Nota- Sprawdziłem na zdjęciach, wygląda na to, że zrobiłeś poprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach