Paweł_ Napisano 5 Lutego 2010 Share Napisano 5 Lutego 2010 Witam, temat analizuję na razie niezbyt długo, robię mały "research" na temat przechwyconych przez Sowietów Panzerów III. Znalazłem zdjęcie trójki ausf. J. z tej strony: http://www.historyofwar.org/Pictures/pictures_panzer_III_ausf_J_42_soviet.html . Moje pytanie czy wiadomo coś o przechwyceniu ausf L ? Czy Sowieci "maziali" przechwycony sprzęt na barwy im bliższe? (ze zdjęcia wynikałoby, że chyba nie, bo posiada dalej niemieckie krzyże) I co na nich "dopisywali" bo widzę coś cyrylicą, ale nie znam się za bardzo na tym niestety. Pytam gdyż mam Revella ausf L na stanie i szukam info... Z tego co wyszukałem to może nie byłoby takiej tragedii próbować podłubać L na J, inna armata, grubszy pancerz na wieży, dołożona płyta na czole wieżyczki, coś jeszcze o czym nie wiem? PS Jeśli to temat do placu zabaw, to proszę o łagodny wymiar kary i delikatne przewieszenie tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil K. Napisano 5 Lutego 2010 Share Napisano 5 Lutego 2010 Sporo na temat zdobyczny pojazdów w RKKA jest w jednym zeszycie Militari - nie wspomnę numeru, tytuł w każdym razie "Pojazdy zdobyczne w armii sowieckiej 1941-1945" na pewno było coś o Panzer III. Trochę później będę mógł przejrzeć ta książkę i poszukać czegoś ciekawego jeśli Cię interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paweł_ Napisano 5 Lutego 2010 Autor Share Napisano 5 Lutego 2010 Bardzo chętnie bym się dowiedział czegoś ciekawego jeśli tylko masz coś dla mnie Dziękuję z góry za fatygę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...