Mierzu Napisano 11 Maja 2010 Share Napisano 11 Maja 2010 (edytowane) Witam! Popełniony przeze mnie model. Malowany farbami vallejo, brodzony washem firmy Mig, do tego filtry olejne. Wymieniłem zestawową lufę na produkt firmy RB, co wymagało niewielkich przeróbek. Pomimo tego, iż model jest sprzedawany przez firmę Dragon jako "pro" nie jest trudny, ale gąsienice które dał producent to PORAŻKA. Wcale nie chodzi o to, że gumowe, ale ja trafiłem po prostu na gąski stopione na złączeniach, gdzie należało je sklejać. Niestety przez to złączenia gąsek są widoczne, ale z tego powodu nie płaczę. Edytowane 11 Maja 2010 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roobert Napisano 11 Maja 2010 Share Napisano 11 Maja 2010 A lufa nie jest przekręcona o 90 stopni? Otwory w hamulcu powinny być po bokach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mierzu Napisano 11 Maja 2010 Autor Share Napisano 11 Maja 2010 A lufa nie jest przekręcona o 90 stopni? Otwory w hamulcu powinny być po bokach. Lufa nie jest, jest obrócony hamulec. Po zrobieniu zdjęć również to zauważyłem i poprawiłem ten błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panzer4 Napisano 11 Maja 2010 Share Napisano 11 Maja 2010 Eeee.... to nie hamulec. Masz o 90 stopni odwróconą obręcz do mocowania podpory lufy. Tak to wygląda na zdjęciu. Patrząc od przodu lewa część zawieszenia źle się ułożyła (ostatnie koła wiszą nad gąsienicą) i jeszcze to łączenie gąsek jest fatalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mierzu Napisano 11 Maja 2010 Autor Share Napisano 11 Maja 2010 Eeee.... to nie hamulec. Masz o 90 stopni odwróconą obręcz do mocowania podpory lufy. Tak to wygląda na zdjęciu. Patrząc od przodu lewa część zawieszenia źle się ułożyła (ostatnie koła wiszą nad gąsienicą) i jeszcze to łączenie gąsek jest fatalne. To był hamulec. Obręcz do mocowania lufy była robiona przeze mnie od podstaw ( zbytnio się jej detalowaniem nie przejmowałem), także nic się nie obróciło oprócz hamulca. Co do gąsek to już pisałem. Nie wiem kto je robił, bo nawet UM ma lepsze. Ciężko było je złączyć jak już wspomniałem , gdyż obie były stopione na końcach, tak jakby je ktoś przypalał zapalniczką. Friuli do 1/72 chyba nie robią, zatem nic więcej z nimi nie kombinowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioter Napisano 11 Maja 2010 Share Napisano 11 Maja 2010 Sprobuj te gaski polaczyc "na styk" ale pod kolem jezdnym. Ja do klejenia dragonowskich uzywam nitro zamiast kleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mierzu Napisano 11 Maja 2010 Autor Share Napisano 11 Maja 2010 Sprobuj te gaski polaczyc "na styk" ale pod kolem jezdnym. Ja do klejenia dragonowskich uzywam nitro zamiast kleju Są już przyklejone CA. Następnym razem może tak zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panzer4 Napisano 12 Maja 2010 Share Napisano 12 Maja 2010 Są już przyklejone CA. A co Cię napadło, żeby je CA kleić???? Przecież do klejenia DS-ów najlepszy jest klej modelarski do plastiku. Łapie super i na amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mierzu Napisano 12 Maja 2010 Autor Share Napisano 12 Maja 2010 Nie wiem Panzer4. To już chyba uzależnienie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.