Vybor89 Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Witam. Ten model rodził się w bólach i przeszedł ewolucje koncepcji od wersji pudełkowej do konwersji na ulicznego dragstera. Inbox sobie podaruje, gdyż ten zestaw ma już swój inbox na forum. Przejdźmy do konkretów czyli zmian: 1) Wnętrze: dorobienie dywaników, fototrawione pedały Aber'a, własnoręcznie zrobiona deska rozdzielcza, kolumna kierownicy i kierownica z modelu S15, fotel kubełkowy, butla z podtlenkiem azotu, klatka bezpieczeństwa, brak tylnej kanapy, własnoręcznie dorobione pasy dla pasażera. 2) Kasta: nowy grill samoróbka, wycięty otwór w masce na supercharger'a, korek wlewu paliwa, spoiler, brak dodatkowych chromowanych zaślepek, zmiana wyglądu przeniego zderzaka. 3) Podwozie: felgi + opnoy od Camaro Z28 Underground, zawieszenie przód i tył od S15, własnej roboty wał napędowy, nowy własnej roboty krótszy wydech z nowymi końcówkami i owinięty taśmą termoizolacyjną. 4) Silnik: zmiana standardowego silnika na engine od Cobry 427, własnej roboty supercharger (w budowie) A teraz fotki: Warsztat otrzyma update po skończeniu Skyline'a GTR R34 D1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychu126 Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Mniam... Dragster Poziom przeróbek i ilość bardzo mi się podoba Nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć: I need more pics! Pozdro bro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacper0405 Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Wszystko fajnie. Tylko te rury z których jest zbudowana klatka troche za grube. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vybor89 Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Tylko te rury z których jest zbudowana klatka troche za grube Wiem wiem 1 raz robiłem klatkę i nie wyszła tak jak chciałem, ale uczę się na błędach, klatka w GTR R34 będzie już bliższa prawdziwej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacper0405 Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 ale wygląda to i tak fajnie więc dajesz dalej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekgksw3 Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Czy to co się tak błyszczy na karoserii to lakier jest? Bo jeżeli tak to nieziemsko będzie wyglądał Z tą klatką to zostaw może już taką jaka jest jak zamkniesz wnętrze to nie będzie się aż tak rzucać w oczy. Zmiany ogólnie na plus, będzie miał wygląd rasowego dragstera jedyne co mi się nie podoba to felgi, dał bym raczej coś bardziej klasycznego. Czekam na dalsze upy. pozdrawiam Przemek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vybor89 Posted May 21, 2010 Author Share Posted May 21, 2010 Ten lakier z fotki z wnętrzem komory silnika to Silver Chrom, metalizer od Gunze. To jeszcze było przed dotowaniem Co do felg to są klasyczne, tyle że z Camaro Z28 , fajnie bo tylne są szersze, i mają głęboki talerz. Według mnie pasują do dragu. Z resztą takich typowych rarytasów szkoda by było zakładać do wyścigów, przynajmniej mi Podwozie: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekgksw3 Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Co do felg to są klasyczne, tyle że z Camaro Z28 To dobrze bo myślałem że chcesz zakładać te które widać na pierwszych zdjęciach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacper0405 Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 a spadochron mam nadzieję będzie?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit666 Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Jak rakieta jest to i spadochron musi być A można wiedzieć z czego wykonywałeś pasy na fotelach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychu126 Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 Pasy w fotelu kubełkowym są na nim już odlane, co do pasów fotela pasażera to nie mam pojęcia, niech właściciel się wypowie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vybor89 Posted May 22, 2010 Author Share Posted May 22, 2010 Pasy w fotelu kubełkowym są na nim już odlane, Dokładnie, pasy w kubełku są już w nim odlane, jak dorwe fototrawione to dojdzie do zamiany. Pasy na fotelu pasażera to moja własna robota, sklejone 2 paski z wieczka od jogurtu z chropowatą powierzchnią + malutkie podkładki pod śrubki + trochę farby brązowej, srebrnej i cierpliwości. Co do spadochronu... widzieliście w Chargerze Dom'a z F7F spadochron? Bo ten 'Stang ma być w podobnym streetowym stylu. Choć pomysł intrygujący.... może jak będę kiedyś robił profesionalną dragową rakiete Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vybor89 Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 Ok. Skromny update. Przypomniało mi się, że kiedyś kupiłem zapinki do pasów Abera fototrawione. Odszukałem je. Można z nich zrobic pasy 4 i 6 pkt. oraz zwykłe pasy. Porównanie odlanych pasów z nowymi w trakcie prac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychu126 Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 No no bro! Trzeba było cię nawiedzić żebyś sobie pogrzebał w szpargałach i tu taka niespodzianka Te twoje pasy będą wyglądać 100 razy lepiej Powodzonka bro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vybor89 Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 Skończone w 95%pasy, zostało złożyc klamre. Napis V.T.C. w realu jest trochę wyraźniejszy na szczęście. I nowy "wiatrołap" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.