Jump to content

Vybor89

Members
  • Content Count

    324
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vybor89

  1. GTO od MPC - Alledrogo Hemi + Camaro - Stary dobry wujek Sam + Ebay Wreszcie mam najważniejsze dla mnie Muscle więc mogę poświęcić środki na budowy modeli, a zakupy zepchnąć na dalsze tory. Zaraz po wypłacie kończę zaczęte projekty ;)
  2. Witam. Przedstawiam moje najnowsze nabytki: 1) Plymouth HEMI' Cuda 1971 Revell 1:24 Zawartość pudła: Koncept: Dodatkowe "żebra" Instrukcja: 2) Chevrolet Camaro SS Baldwin Motion 1969 Revell 1:25 W środku można znaleźć: Mała zajawka: Instrukcja: Jakość modeli typowa dla Monogramu (przepaki) Cała obecna kolekcja klasycznych Muscle Car'ów:
  3. Witam. Przedstawiam mój najnowszy nabytek: Pontiac GTO z 1972r w skali 1:25 firmy MPC Zawartość opakowania: Instrukcja: Drobne nadlewy, ślady po wypychaczach, opony z gumy jak u Aoshimy (dla mnie szok, spodziewałem się twardej jak głaz gumy jak w Revellowskich Muscle) Mimo to jak na razie wrażenia pozytywne, co do spasowania i reszty wad/zalet - się okaże.
  4. Moim zdaniem dużo lepiej, no i będzie się komponować z wnętrzem
  5. Spoko ;) Zawsze do usług
  6. Jak dla mnie elegancko i z klasą. Kolejny świetny model. Czysto bez przesadyzmu, cieszę się, że zrobiłeś jednak "krzaczki". Pasują do tego modelu jak i dokładki. Efekt końcowy: Super Pozdro Bro
  7. Cóż, nie żałuję odsprzedaży... "Sir Lancelot" trafił w szalone, a zarazem właściwe ręce. Wnętrze fajne aczkolwiek psiknął bym je matem. Co do malowania kasty fajne, zmieniłbym tylko czerwony na niebieski. Pasowało by elegancko do wnętrza. Czekam na fotki gotowego paint job'a Pozdro Bro!!!!
  8. http://www.motortopia.com/car-pictures
  9. Jak dla mnie Impreza na tych felach prezentuje się extra. Trzymam kciuki za powodzenie projektu i czekam na dalsze "updejty" Pozdro.
  10. Thx. Na razie prace wstrzymałem gdyż naszła mnie wizja na Chevelle które jest już na ukończeniu.... trafi później do Projektu Tuning Dla zainteresowanych: http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=514610338&albumId=897860
  11. Przedstawiam kolejne cudo amerykańskiej motoryzacji w mojej kolekcji: Plymouth GTX 1971 Revell 1:24 Zawartość pudła: Instrukcja: Zarys przyszłego projektu:
  12. Nadal po głowie Ci chodzi zdjęcie tych pasów na przepięknym tle :P Sparco też pasują, wnętrze od razu bogatsze i dostało bardziej rasowego klimatu. Czekam na koniec prac.
  13. Na to liczymy Bro! Na mega pozytywny opad szczęki. Powodzenia
  14. Detal z pasami, a wnętrze od razu dużo zyskuje. Pozdro Bro!
  15. Patrząc z boku na ten model coś mi nie gra.... masywna dokładka i lekki z wyglądu spoiler. Jakoś to mi nie współgra, lecz jeśli taką masz wizję to jestem z Tobą XD
  16. Fajnie. Kolejny Charger tym razem z '68 Extra rodzina Muscle na forum się rozrasta Jutro wstawię inbox swojego nowego nabytku: Plymouth GTX '71
  17. Są różne pokręcone idee, ale nie przeginaj Fele od muscle nijak nie pasują do Supry, przynajmniej według mnie.
  18. Owszem kolekcja się rozrasta. Oba modele będą w podobnym stylu co Charger R/T. W planach na przyszly miesiąc są jeszcze Camaro Coupe z '69 i Plymouth GTX z '70. Może kiedyś Hemi Barracuda z '72 Co do sprzedaży felg to mam 3/4 komplety do muscle.
  19. Na prośbę kolegi Flipera inbox moich świeżo zakupionych felg: SSR Professor VF1, 1:24, 20 cali, Aoshima: Oraz ich przeznaczenie: http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=514610338&albumId=897860 Teraz Club Linea L612, 1:24, 20 cali, aoshima: Oraz ich przeznaczenie: http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=514610338&albumId=883153 Pozdrawiam
  20. Trójramienna będzie pasować. Pozdro
  21. przemekgksw3 sprzedałem model gdyż sam zacząłem go przerabiać lecz jakoś pomysł upadł, wizja się rozmyła i Lancer stał w kącie. Wiedziałem, że kolega Krzychu126 poluje na ten model, więc się dogadaliśmy. Co do dokładki zgadzam się z kolegami, że jest za długa i za gruba. Zobaczymy co z niej wyjdzie po ostatecznej obróbce. Spoiler mi osobiście się podoba. Jeśli ma być torowcem to wysokość pasuje. Dokładka dachu nad tylna szybą.... rzecz gustu. Ja jak już dałbym ją gładką jako przedłużenie linii dachu. Podsumowując: koncepcja ciekawa jednak z nutką szaleństwa. Czekam na ostateczne szlify i wtedy ocenię. Pozdro Bro!
  22. Yo! Dawaj GTV i będzie super. Pozdro Bro!
  23. Skończone w 95%pasy, zostało złożyc klamre. Napis V.T.C. w realu jest trochę wyraźniejszy na szczęście. I nowy "wiatrołap"
  24. Ok. Skromny update. Przypomniało mi się, że kiedyś kupiłem zapinki do pasów Abera fototrawione. Odszukałem je. Można z nich zrobic pasy 4 i 6 pkt. oraz zwykłe pasy. Porównanie odlanych pasów z nowymi w trakcie prac.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.