Skocz do zawartości

Stug III


MICHAŁ R

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jest to mój pierwszy post na tym forum więc zacznę od przedstawienia się , na imię mam Michał i modelarstwem zajmuję się od kilku lat .Chciałbym przedstawić Stuga III ausf.b Dragona . Nad modelem pracowałem kilka miesięcy . Wykonany na zasadzie zdjęcia . Model sklejało się bez żadnych problemów spasowanie części bez zarzutu . Model jest uzupełniony o samodzielnie wykonane blaszki .

wittmann07.th.jpg

stug1004.th.jpg

stug1008.th.jpg

stug1018.th.jpg

stug1014.th.jpg

stug1006.th.jpg

stug1003.th.jpg

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oo widzę że trafiłem jako pierwszy z odpowiedzią. Cóż ponieważ pojazd ten reprezentuje okres który najbardziej lubię postanowiłem o coś zapytac gdyż z powodu zbyt małego doświadczenia nie zamierzam robic za eksperta w komentarzach bo to przywilej starszych "wyjadaczy" na tym forum. Brudzenie błotkiem całkiem fajne i wogóle roi dobre wrażenie (moim zdaniem).

1) Czego użyłeś do brudzenia podwozia i góry

2) Jakimi farbami malowałeś, oraz czy pędzlem czy aerografem

3) Gąski to gumowy pasek, ogniwka plastikowe pojedyncze czy metalowe Friule ?

Sam właśnie zastanawiam się nad kupnem jakiegoś Stuga w tej wcześniejszej wersji krótko lufowej 75mm np. z okresu walk w Polsce lub Francji

Obecnie sam sklejam coś takiego http://www.mojehobby.pl/zvezda-3603-german-half-truck-maultier-4-5t-truck-p-1-1634556.html

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .Brudzenie podwozia to po prostu ziemia z wikolem , zabrudzenia góry to puder. Model malowałem pędzelkiem farbkami Revella . Gąski to zestawowy Dragon - pojedyncze plastikowe ogniwka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model wygląda na poprawny merytorycznie. Warsztatowo też niczego sobie. Żeby powiedzieć coś więcej przydałoby się abyś wrzucił na forum zdjęcia.