Piotr_P Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 W oczekiwaniu na chęci na dokończenie modelu Aichi D3A1 Val ,wziąłem się za sklejanie modelu BF-110 G2. Model leży u mnie juz od pół roku razem z blaszkami Eduarda ale dopiero teraz chwilowo przeszedł mi okres japońców na rzecz Luftwaffe. Model popularny na allegro,w wydaniu typowo Revell,mój jest z Monogramu,jakość pewnie identyczna poza innymi kalkomaniami. Dokupiłem blaszki Eduarda nieco wzbogacający model...Pewnie spartolę go malowaniem ale wszystko w swoim czasie. Mały in box Rozpoczynam od blaszkowania lewego skrzydła chłodnica oleju wycięcie wzmocnień lewej gondoli Obecnie pracuję nad lewą klapą i montażem skrzydła i gondoli w całość... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted June 20, 2010 Author Share Posted June 20, 2010 wczoraj w nocy popracowałem troszkę nad wnętrzem. Miałem się zabrać za wklejanie blaszek ale jest to wersja "color" więc przed pomalowaniem kabiny RLM 66 nawet nie ma co tego robić. Wkleiłem tylko blaszki na deskę i tylny pulpit strzelca. PS przepraszam za jakośc zdjęc ,to tylko sony ericsson 902 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timi Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Proszę postaraj się o lepsze fotki bo na tych za wiele nie widać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted June 20, 2010 Author Share Posted June 20, 2010 troszkę lepiej? może trzeba tło zmienić .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur D. Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Zdjęcia straszliwie przeswietlone, dalej nic nie widac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted June 20, 2010 Author Share Posted June 20, 2010 może więc teraz ;) ale to wciąż tylko aparat z komórki... Teraz pytanie : Jak maja być pomalowane zasobniki amunicji na burtach? ma to by również RLM 66 czy może jakiś inny odcień? Taśmy amunicyjne w jakim kolorze? jakiś miedziany? Brakuje mi zdjęc tych części więc nie wiem jak poprawnie to zrobic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted June 21, 2010 Author Share Posted June 21, 2010 odpowiedzi w sprawie skrzynek amunicji na burtach nie ma więc składa kabinę w całość....powoli będę się zabierał też za łączenie połówek kadłuba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted July 8, 2010 Author Share Posted July 8, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek38 Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Widzę, że prowadzisz monolog, ale sądząc po ilości otwarć, kibiców chyba masz ale do rzeczy. Postępy w pracy widać duże i bardzo fajnie to Tobie idzie. Ciekawi mnie, z czego robiłeś okablowanie wnętrza? Wnęka podwozia wygląda bardzo dobrze, tam też coś dorabiałeś, czy może to zestawowa? Tak trzymaj Pozdro Jarek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur D. Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Fajnie to wygląda, ale obawiam się że będziesz miał utrudnione malowanie podwozia. Moim zdanie goleń powinieneś wklejać na samym końcu, po pomalowaniu komory podwozia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek38 Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Fajnie to wygląda, ale obawiam się że będziesz miał utrudnione malowanie podwozia. Moim zdanie goleń powinieneś wklejać na samym końcu, po pomalowaniu komory podwozia. Też o tym pomyślałem, plus elementy pod skrzydłem, będzie sporo gimnastyki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted July 9, 2010 Author Share Posted July 9, 2010 może jednak da radę. Większość goleni i wnęka podwozia jest malowana RLM 02 więc jest to przynajmniej jakieś ułatwienie.Ale,ze nie bedzie to do końca łatwe ,to dlatego zdecydowałem się pomalować osłony podwozia na końcu i dopiero je wkleić (z drugiej strony to chyba naturalna kolej montażu). Co do samych wnęk.... jest to modyfikacja z blaszek Edka,zabieg nie łatwy,pewne rzeczy odpuściłem bo obawiałem się ,że zepsuję ciekawy efekt. Największym wyzwaniem było dopasowanie wypuszczonej klapy skrzydła do wnęki podwozia...i tu popełniłem babole....ale cóż nie mam takiego doświadczenia jak większość modelarzy tego forum. Jeśli chodzi o kabinę to imitacja okablowania na ściankach to fabryczna wypraska Revell/Monogram....też byłem zaskoczony dobrym odwzorowaniem szczegółów , a po użyciu blaszek Edka efekt jest powalający. Z malowaniem faktycznie sporo będzie maskowania ,żeby to ładnie wyglądało... Najbardziej jednak boje się malowania kamuflażu a dokładnie łatek na kadłubie i sterach kierunku...nie mam jeszcze dobrej ręki do aerografu. PS wizyta u MARTOLi Kolektory wydechowe oraz przyszły projekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek38 Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Dzięki za odpowiedź, zaciekawiłeś mnie swoją pracą nad 110 i chyba trzeba będzie odkurzyć 110/72 Italki i choć się jej dobrze przyjrzeć. Z tym okablowaniem byłem pewien, że to wkład własny, a nie firmowe. Pozdro Jarek Co do plamek, to w wątku warsztatowym któryś z kolegów zapodał sposób robienia takich plamek przez kartkę z niewielkim otworem, poszukaj, było to przy jednym z projektów Me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted July 10, 2010 Author Share Posted July 10, 2010 Okablowanie jest na 100% firmowe....w życiu bym tego nie zrobił. Co do sposób na kamo może coś się sprzyda. Dzięki. Ps kiklanaście dobrych lat temu skleiłem Bf-110 C z Italeri,dobrze wykonana włoszczyzna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek38 Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Me 110 G4/R3-1/72 Italieri po pobieżnych oględzinach wygląda rzeczywiście dobrze, mimo wypukłych, ale delikatnych linii podziałowych. Sporo drobiazgu zewnętrznego, kabina podstawa. Ty swojego zrobiłeś kilkanaście lat temu, a mój przeleżał kilkanaście latek w pudle. Pozdro Jarek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 większa cześć pracy za mną ,zostało jeszcze trochę detali do poprawek,do montażu,dołożyć śmigła i kołpaki,poprawić tu i ówdzie i nanieść kalkomanię. Łatki wyszły całkiem nieźle,biorąc pod uwagę ,że nie korzystałem jednak z żadnych szablonów. postaram się wrzucić lepsze fotki, w świetle dziennym a nie z poddasza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur D. Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Te okopcenia jakieś dziwne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 masz rację ...będą do poprawki.są za szerokie i ...sztuczne jakieś...to moje pierwsze okopcenia w zasadzie więc błąd w sztuce tymczasem trochę w dziennym świetle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted August 23, 2010 Author Share Posted August 23, 2010 Prawie gotowy... niestety cześć kalek rozpadła się i musiałem podpierać się kalkami Techmodu do BF-110 D. Trzeba jeszcze dorobić jedna lufę do MG-151/20 pod kadłubem, nanieść kalki z napisami eksploatacyjnymi, nanieść sidolux i stworzyć jakąś ładna prostą dioramę do sesji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.