Piotr_P Napisano 18 Czerwca 2010 Share Napisano 18 Czerwca 2010 W oczekiwaniu na chęci na dokończenie modelu Aichi D3A1 Val ,wziąłem się za sklejanie modelu BF-110 G2. Model leży u mnie juz od pół roku razem z blaszkami Eduarda ale dopiero teraz chwilowo przeszedł mi okres japońców na rzecz Luftwaffe. Model popularny na allegro,w wydaniu typowo Revell,mój jest z Monogramu,jakość pewnie identyczna poza innymi kalkomaniami. Dokupiłem blaszki Eduarda nieco wzbogacający model...Pewnie spartolę go malowaniem ale wszystko w swoim czasie. Mały in box Rozpoczynam od blaszkowania lewego skrzydła chłodnica oleju wycięcie wzmocnień lewej gondoli Obecnie pracuję nad lewą klapą i montażem skrzydła i gondoli w całość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 20 Czerwca 2010 Autor Share Napisano 20 Czerwca 2010 wczoraj w nocy popracowałem troszkę nad wnętrzem. Miałem się zabrać za wklejanie blaszek ale jest to wersja "color" więc przed pomalowaniem kabiny RLM 66 nawet nie ma co tego robić. Wkleiłem tylko blaszki na deskę i tylny pulpit strzelca. PS przepraszam za jakośc zdjęc ,to tylko sony ericsson 902 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timi Napisano 20 Czerwca 2010 Share Napisano 20 Czerwca 2010 Proszę postaraj się o lepsze fotki bo na tych za wiele nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 20 Czerwca 2010 Autor Share Napisano 20 Czerwca 2010 troszkę lepiej? może trzeba tło zmienić .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur D. Napisano 20 Czerwca 2010 Share Napisano 20 Czerwca 2010 Zdjęcia straszliwie przeswietlone, dalej nic nie widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 20 Czerwca 2010 Autor Share Napisano 20 Czerwca 2010 może więc teraz ;) ale to wciąż tylko aparat z komórki... Teraz pytanie : Jak maja być pomalowane zasobniki amunicji na burtach? ma to by również RLM 66 czy może jakiś inny odcień? Taśmy amunicyjne w jakim kolorze? jakiś miedziany? Brakuje mi zdjęc tych części więc nie wiem jak poprawnie to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 21 Czerwca 2010 Autor Share Napisano 21 Czerwca 2010 odpowiedzi w sprawie skrzynek amunicji na burtach nie ma więc składa kabinę w całość....powoli będę się zabierał też za łączenie połówek kadłuba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 8 Lipca 2010 Autor Share Napisano 8 Lipca 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek38 Napisano 9 Lipca 2010 Share Napisano 9 Lipca 2010 Widzę, że prowadzisz monolog, ale sądząc po ilości otwarć, kibiców chyba masz ale do rzeczy. Postępy w pracy widać duże i bardzo fajnie to Tobie idzie. Ciekawi mnie, z czego robiłeś okablowanie wnętrza? Wnęka podwozia wygląda bardzo dobrze, tam też coś dorabiałeś, czy może to zestawowa? Tak trzymaj Pozdro Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur D. Napisano 9 Lipca 2010 Share Napisano 9 Lipca 2010 Fajnie to wygląda, ale obawiam się że będziesz miał utrudnione malowanie podwozia. Moim zdanie goleń powinieneś wklejać na samym końcu, po pomalowaniu komory podwozia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek38 Napisano 9 Lipca 2010 Share Napisano 9 Lipca 2010 Fajnie to wygląda, ale obawiam się że będziesz miał utrudnione malowanie podwozia. Moim zdanie goleń powinieneś wklejać na samym końcu, po pomalowaniu komory podwozia. Też o tym pomyślałem, plus elementy pod skrzydłem, będzie sporo gimnastyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 9 Lipca 2010 Autor Share Napisano 9 Lipca 2010 może jednak da radę. Większość goleni i wnęka podwozia jest malowana RLM 02 więc jest to przynajmniej jakieś ułatwienie.Ale,ze nie bedzie to do końca łatwe ,to dlatego zdecydowałem się pomalować osłony podwozia na końcu i dopiero je wkleić (z drugiej strony to chyba naturalna kolej montażu). Co do samych wnęk.... jest to modyfikacja z blaszek Edka,zabieg nie łatwy,pewne rzeczy odpuściłem bo obawiałem się ,że zepsuję ciekawy efekt. Największym wyzwaniem było dopasowanie wypuszczonej klapy skrzydła do wnęki podwozia...i tu popełniłem babole....ale cóż nie mam takiego doświadczenia jak większość modelarzy tego forum. Jeśli chodzi o kabinę to imitacja okablowania na ściankach to fabryczna wypraska Revell/Monogram....też byłem zaskoczony dobrym odwzorowaniem szczegółów , a po użyciu blaszek Edka efekt jest powalający. Z malowaniem faktycznie sporo będzie maskowania ,żeby to ładnie wyglądało... Najbardziej jednak boje się malowania kamuflażu a dokładnie łatek na kadłubie i sterach kierunku...nie mam jeszcze dobrej ręki do aerografu. PS wizyta u MARTOLi Kolektory wydechowe oraz przyszły projekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek38 Napisano 9 Lipca 2010 Share Napisano 9 Lipca 2010 Dzięki za odpowiedź, zaciekawiłeś mnie swoją pracą nad 110 i chyba trzeba będzie odkurzyć 110/72 Italki i choć się jej dobrze przyjrzeć. Z tym okablowaniem byłem pewien, że to wkład własny, a nie firmowe. Pozdro Jarek Co do plamek, to w wątku warsztatowym któryś z kolegów zapodał sposób robienia takich plamek przez kartkę z niewielkim otworem, poszukaj, było to przy jednym z projektów Me. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 10 Lipca 2010 Autor Share Napisano 10 Lipca 2010 Okablowanie jest na 100% firmowe....w życiu bym tego nie zrobił. Co do sposób na kamo może coś się sprzyda. Dzięki. Ps kiklanaście dobrych lat temu skleiłem Bf-110 C z Italeri,dobrze wykonana włoszczyzna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek38 Napisano 10 Lipca 2010 Share Napisano 10 Lipca 2010 Me 110 G4/R3-1/72 Italieri po pobieżnych oględzinach wygląda rzeczywiście dobrze, mimo wypukłych, ale delikatnych linii podziałowych. Sporo drobiazgu zewnętrznego, kabina podstawa. Ty swojego zrobiłeś kilkanaście lat temu, a mój przeleżał kilkanaście latek w pudle. Pozdro Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 15 Lipca 2010 Autor Share Napisano 15 Lipca 2010 większa cześć pracy za mną ,zostało jeszcze trochę detali do poprawek,do montażu,dołożyć śmigła i kołpaki,poprawić tu i ówdzie i nanieść kalkomanię. Łatki wyszły całkiem nieźle,biorąc pod uwagę ,że nie korzystałem jednak z żadnych szablonów. postaram się wrzucić lepsze fotki, w świetle dziennym a nie z poddasza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur D. Napisano 16 Lipca 2010 Share Napisano 16 Lipca 2010 Te okopcenia jakieś dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 16 Lipca 2010 Autor Share Napisano 16 Lipca 2010 masz rację ...będą do poprawki.są za szerokie i ...sztuczne jakieś...to moje pierwsze okopcenia w zasadzie więc błąd w sztuce tymczasem trochę w dziennym świetle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_P Napisano 23 Sierpnia 2010 Autor Share Napisano 23 Sierpnia 2010 Prawie gotowy... niestety cześć kalek rozpadła się i musiałem podpierać się kalkami Techmodu do BF-110 D. Trzeba jeszcze dorobić jedna lufę do MG-151/20 pod kadłubem, nanieść kalki z napisami eksploatacyjnymi, nanieść sidolux i stworzyć jakąś ładna prostą dioramę do sesji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.