SOPOL73 Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 Wiem że ciepły okres w roku to lenistwo w warsztacie. Ostatnio wiele spraw na głowie, mało czau w domu i masa innych zajęć. Teraz nadrabiam obecność na forum. To jednak nie znaczy że w temacie budowania modeli nic się nie działo. Często pozostawała noc na prace warsztatowe. W różnym stopniu zaawansowania budowy mam cztery ptaszki. Dwa P 47 Revell i Tamka, P 38 z Dragona (złota seria kolekcji) i Spit VII z Haski. Wszystkie wymagają jeszcze dużo pracy : podwozia, Wash, brudzenie mat itp. Oto co w hangarze warsztatowym czeka w kolejce: Kilka ujęć z bliska: Ten czarny dzbanek to potraktowany wczesniej kretem i zmywaczem wamodu z niepoprawnym malowaniem HV-A. Obecne malowanie to nie fikcja a dokładnie P47D-30-RE z 73rd OTU RAF w Fayid - Egipt 1944r. Jest wiele odmiennych opini co do kolorystyki tego egzemplarza. Część historyków twierdziła że jest czerwono - czarny jednak duża większość po analizie czarnobiałych zdjęć stwierdziła że był srebrno - czarny. W kolejce czeka jeszcze bardzo efektowne malowanie czarno - złotego Spita MkXVI tylko muszę uzbierać dużą kwotę na jedynie poprawny model żywiczny z CMR. Może się pojawi z AZModel tańsza alternatywa. Dostępne zeatawy Hellera są bardzo stare i mają szereg wad z liniami wypukłymi na czele. ;o) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik_69 Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 Wszystkie samoloty wyglądają bardzo zachęcająco. Szczególnie te dwa P-47. Mam wielką nadzieję, że ukończone będą się prezentować jeszcze lepiej i w kończowej fazie nie będą miały takiego lustrzanego połysku, bo teraz mogłyby służyć podlotkom do robienia sweet foci na portale społecznościowe Będę się przyglądał i czekał na galerie. Pozdrawiam Kornik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOPOL73 Posted July 2, 2010 Author Share Posted July 2, 2010 W połysku pozostanie tylko Lightig, reszta po washu będzie matowa, czarny satynowy. W Spitku muszę jeszcze wykonać poprawki w skrzydle i nakleić ponownie zapasowe kokardy (napisy dokładnie linie czarne powinny być pod kokardami a nie na), małe poprawki w obrębie owiewki kabiny (ciśnieniowa kabina). No i wstyd w P 38 muszę skorygować łopaty śmigieł co by były odpowiednie kierunki obrotu. Musze delikatnie poodcinać i właściwie dokleić ( wyrwać się nie da ). Trzeba jeszcze poprawić kolorystykę zróżnicowania blachy. Zły kolor i miejscami zbyt intensywny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik_69 Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 W czarnym Thunderbolcie będą jakieś osłony podwozia ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOPOL73 Posted July 2, 2010 Author Share Posted July 2, 2010 Muszą być! więc będą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.