ddzkm Napisano 25 Lipca 2010 Autor Share Napisano 25 Lipca 2010 niezły modelik się szykuje Dostał dziś silniki, które mogą być pomalowane razem ze skrzydłami ;-) Jedyne co będzie zamontowane osobno to ich główny wentylator (jest w innym kolorze) :-D F-Decal miałem okazję kupować prosto u producenta, ceny przesyłek podane na stronie tyczą też Polski, zakup do 20 euro jest to więc 1,5 euro za przesyłkę, zakup między 20 a 45 - 2,5 euro za przesyłkę itd. szczegóły znajdziesz na stronie, możesz sobie też wykupić przesyłkę rejestrowaną czyli po naszemu list polecony co kosztuje niestety 6,50 euro...by tam kupować musisz mieć konto na PayPal, przy zakupach "przerzuca" Cię do PayPal na Twoje konto (logujesz się) i tam akceptujesz całość transakcji i dokonujesz płatności, całość dość prosta w obsłudze Dzięki za odpowiedź ;-) Tak wypytuję, bo chciałbym w maszynie pasażerskiej (niezależnie na jakie malowanie się zdecyduję) zrobić okna z kalek - moim zdaniem lepiej to wygląda i łatwiej jest malować ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddzkm Napisano 20 Sierpnia 2010 Autor Share Napisano 20 Sierpnia 2010 Projekt coś leży ostatnio, więc pora dodać coś nowego ;-) W końcu przyszła maszyna numer #2 ;-) Jest to także zestaw Revell-a, ale tym razem w wersji "Boeing E-4B Air Force One" (nr. kat. 4520). Wypraska różni się także od mojej pierwszej maszyny lepszą jakością wykonania i spasowaniem części, innymi silnikami (General Electric) oraz sześcioma okienkami na górnym pokładzie, typowym dla pierwszych 747 ;-) Obie maszyny przejdą jednak modyfikacje - #1 ma już zaszpachlowane okna i drzwi, gdyż będzie on wykonany jako wersja B747-200F "Cargo", choć nadal jeszcze nie wiem na jakie malowanie się zdecyduję - do towarowej Lufhansy nie znalazłem kalek ;-) #2 będzie natomiast standardowym pasażerskim B747, także w wersji 200. A znając moje lenistwo i brak czasu to pewnie zrobię mu jakieś proste malowanie, najpewniej Air France, do którego na szczęście kalki są ;-) Model jest obecnie w fazie składania w całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Sierpnia 2010 Share Napisano 20 Sierpnia 2010 Jumbo w wersji cargo na górnym podkładzie posiada kajuty dla załogi. Więc pamiętaj by nie zaszpachlować okienek górnego pokładu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddzkm Napisano 20 Sierpnia 2010 Autor Share Napisano 20 Sierpnia 2010 Mój będzie je miał w formie kalek ;-) Pasażerski zresztą też :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deeptown Napisano 20 Sierpnia 2010 Share Napisano 20 Sierpnia 2010 Niezłe cacka będą, dwie sztuki i pół metra kwadratowego zajęte. Zaglądam do tego wątku i kibicuję. Gdzieś widziałem jak ktoś szpachlował okienka naklejając na burty taśmę i nakładając szpachlę od środka, nawet jeśli konieczne były po tym poprawki od zewnątrz to i tak trochę oszczędził linii podziałowych. Zastanawiam się czy lepsza taka metoda czy też podklejanie paska plastiku od wewnątrz i szpachlowanie tak jak Ty to zrobiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddzkm Napisano 21 Sierpnia 2010 Autor Share Napisano 21 Sierpnia 2010 No u mnie w wersji "Cargo" linie podziału na kadłubie znikną ;-) Ale patrząc na fotki oryginalnych maszyn to chyba nawet lepiej będzie wyglądać niż wypukłe linie zaproponowane przez Revella ;-) Ale metoda ciekawa, choć pewnie i tak trzeba potem podkleić od spodu :-D A tak w ogóle to chyba jeden z pierwszych 747 w tej skali na forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 21 Sierpnia 2010 Share Napisano 21 Sierpnia 2010 A tak w ogóle to chyba jeden z pierwszych 747 w tej skali na forum? Tak. To chyba dwa pierwsze egzemplarze B747 w 1/144 na modelwork wypukłe linie O kurde, myślałem że wszystkie 747 od Revell'a mają wklęsłe linie podziału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddzkm Napisano 21 Sierpnia 2010 Autor Share Napisano 21 Sierpnia 2010 Chyba dopiero od wersji 747-400 mają wklęsłe linie ;-) Te starsze jak widać mają wypukłe ale tylko na kadłubie, skrzydła mają wklęsłe ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 23 Sierpnia 2010 Share Napisano 23 Sierpnia 2010 O dobrze wiedzieć, że są wklęsłe. Kibicuję bo będę takiego też budował. Jak masz jakieś pytania odnośnie paxów wal śmiało troszkę w tym siedzę i co nieco można doradzić. Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddzkm Napisano 8 Września 2010 Autor Share Napisano 8 Września 2010 Donoszę, że prace na razie utknęły, spowodowane jest to chwilowym brakiem możliwości pomalowania obu maszyn (chciałbym, aby były ładnie pomalowane aerografem, a niestety takowego nie posiadam)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddzkm Napisano 25 Września 2010 Autor Share Napisano 25 Września 2010 Jumbo nr #1 ma już niemal ukończony kadłub - przez okres od ostatniego wpisu został on dokładnie wyszpachlowany, tak aby obie połówki kadłuba (niestety fabrycznie źle spasowane) stanowiły jedną całość. Podobnie rzecz się ma z czterema miniaturowymi silnikami Pratt & Whitney JT9D. W modelu dokonałem także modyfikacji, polegającej na usunięciu drugiego, małego "garbu" za górnym pokładem - większość 747-200 z późniejszych lat produkcji już go nie miała. Jest szansa, ze w przyszłym miesiącu będę już miał swój aerograf, więc myślę, że prace nad pierwszym modelem już pomału zbliżają się do końca. Zacząłem także szukać fajnego i w miarę prostego malowania, bo na coś trzeba się w końcu zdecydować Co powiecie na to? Źródło: http://airliners.net Drugi samolot będzie na razie czekał na ukończenie pierwszego, gdyż chcę sprawdzić jak po malowaniu będzie się zachowywała moja szpachlówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddzkm Napisano 7 Listopada 2010 Autor Share Napisano 7 Listopada 2010 Wszystkich zniecierpliwionych obserwatorów prac nad moimi modelami informuję, że wreszcie zamówiłem aerograf Myślę, że w ciągu 2-3 tygodni powinienem go dostać i ruszyć dalej z robotą W międzyczasie kadłub mojego pierwszego 747 został dokładnie przeszlifowany i przygotowany do malowania. Dokładnej zająłem się także silnikami numer #2 i #3, bowiem zauważyłem, że były przyklejone nie na swoim skrzydle każdy. Przy tej okazji zeszlifowałem ich pylony, aby po ponownym zamocowaniu lepiej przylegały do skrzydeł. Ponadto w środku każdego wkleiłem dodatkowe ciężarki, gdyż model mimo wcześniejszego dociążenia nadal dość niepewnie trzymał się w poziomie (obecnie jest już OK). W czasie przerwy od ostatniego wpisu stałem się także szczęśliwym posiadaczem dwóch kolejnych modeli, z których jeden nadaje do tego projektu grupowego - tak więc jeżeli chcecie, mogę założyć drugi temat, poświęcony 737-200 Airfix-a, którego jeszcze w tym projekcie nie było Prace nad nim są aktualnie w podobnym stadium jak przy B747 - model oczekuje na malowanie Mam jeszcze pytanie - nie ma ktoś do odstąpienia kalek do 747 (mogą być np. od Lufthansy Revella, potrzebuję przede wszystkim przednią szybę i drzwi)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Listopada 2010 Share Napisano 8 Listopada 2010 Co do malowania Northwest 'Cargo' to jest ono stosunkowo proste. Jedynie co bym preferował wydrukować to logo ze statecznika i napisy z kadłuba. Co do 732 no to jest taka możliwość Czekamy na kolejny wątek konkursowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddzkm Napisano 8 Listopada 2010 Autor Share Napisano 8 Listopada 2010 (edytowane) Co do malowania Northwest 'Cargo' to jest ono stosunkowo proste. Jedynie co bym preferował wydrukować to logo ze statecznika i napisy z kadłuba. Jeszcze nie wiem jak je wykonam, ale na pewno będą Tak jak pisałem - nie mam tylko przedniej szyby i drzwi, jeżeli ktoś ma to będę wdzięczny Co do 732 no to jest taka możliwość Czekamy na kolejny wątek konkursowy O, a jest jakiś konkurs? Bo ja trochę nie w temacie To temat z B737 zakładam. Edytowane 8 Listopada 2010 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Listopada 2010 Share Napisano 8 Listopada 2010 Chodziło o wątek projektowy, pisałem to rano i byłem zaspany trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smialus Napisano 24 Listopada 2010 Share Napisano 24 Listopada 2010 Mam jeszcze pytanie - nie ma ktoś do odstąpienia kalek do 747 (mogą być np. od Lufthansy Revella, potrzebuję przede wszystkim przednią szybę i drzwi)? Witam!! Jeśli mi coś zostanie to mogę Ci odstąpić (Lufa). A drzwi na pewno będą bo robię BA Cargo. Lecz z oszkleniem będzie problem bo w zestawie z LH nie ma kalki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddzkm Napisano 24 Listopada 2010 Autor Share Napisano 24 Listopada 2010 Oszklenie to chodzi mi tylko o przednią szybę w formie kalki właśnie :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.