Skocz do zawartości

Modele radzieckich samolotów

sermen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem początkujący i chciałem zapytać forumowiczów o modele radzieckich odrzutowców z okresu zimnej wojny w skali 1/48, bo zauważyłem, że wybór nie jest duży. Zależy mi na możliwie wysokiej jakości, braku poważniejszych błędów itp.

Czy ktoś sklejał np.

MiG-15 Tamiya,

MiG-19, Su-15 lub Su-24 Trumpeter,

Su-7 Eduard,

MiG-25 Revell,

a może są jakieś inne lepsze które przeoczyłem?

pozdrawiam sermen

Dzieki za odp.,

jestem poczatkujacy, bo nigdy nie sklejałem skomplikowanych modeli, ale w 1/72 zrobiłem juz jakiej 15-20, tylko ze kilka lat temu to było ;>

Teraz che zaczac poważniej i skale 1/48 wlasnie, chociaz jest mniejszy wybór

Aha odnosnie su-7, podobny jest tez z firmy kopro czy to jakiś przepakowany czy zupełnie różne?

pozdrawiam

Aha odnosnie su-7, podobny jest tez z firmy kopro czy to jakiś przepakowany czy zupełnie różne?

pozdrawiam

SU 7 Eduarda to te same wypraski co KP. Poza tym masz dodatkowo chyba dwie blachy, maski i żywiczny fotel no nowe naklejki, lepiej więc zainwestować w edka skoro chcesz mieć model dobrej jakości

Ja nie jestem specem od 48-ek, ale jak dobrze poszukasz, to znajdziesz jeszcze MiG-15 (Trumpeter), MiG-21 (np.Academy lub OEZ, wkrotce nowy Eduard)), Su-22, 25 (OEZ), Mig-17 (OEZ i chyba Trumpeter czy Hobby Boss? ), MiG-23, 27 (ESCI, ostatnio Italeri, dosyc stare modele i dlatego nieco slabsze, ale jedyne )

Mam w kolejce su 15 TM Trumpetera. Części wyglądają ładnie ,po lekkiej przymiarce do planów też nie widziałem większych błędów, niestety brak czasu sprawia, że ciągle jest w kolejce, dlatego o składalności się nie wypowiem.

http://www.aircraftresourcecenter.com/Fea1/701-800/Fea728_Su-15_Mikes/00.shtm

Pod tym adresem jest recenzja Su-15. Wypraski podobno bardzo wysokiej jakości, ale wymiary... Szczerze mówiąc nie rozumiem jak to możliwe, że domorosły modelarz może sobie sprawdzić wymiary, a potężna firma ma problem.