sermen Napisano 6 Sierpnia 2010 Share Napisano 6 Sierpnia 2010 Witam, jestem początkujący i chciałem zapytać forumowiczów o modele radzieckich odrzutowców z okresu zimnej wojny w skali 1/48, bo zauważyłem, że wybór nie jest duży. Zależy mi na możliwie wysokiej jakości, braku poważniejszych błędów itp. Czy ktoś sklejał np. MiG-15 Tamiya, MiG-19, Su-15 lub Su-24 Trumpeter, Su-7 Eduard, MiG-25 Revell, a może są jakieś inne lepsze które przeoczyłem? pozdrawiam sermen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sermen Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Share Napisano 6 Sierpnia 2010 Dzieki za odp., jestem poczatkujacy, bo nigdy nie sklejałem skomplikowanych modeli, ale w 1/72 zrobiłem juz jakiej 15-20, tylko ze kilka lat temu to było ;> Teraz che zaczac poważniej i skale 1/48 wlasnie, chociaz jest mniejszy wybór Aha odnosnie su-7, podobny jest tez z firmy kopro czy to jakiś przepakowany czy zupełnie różne? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemekgksw3 Napisano 6 Sierpnia 2010 Share Napisano 6 Sierpnia 2010 Aha odnosnie su-7, podobny jest tez z firmy kopro czy to jakiś przepakowany czy zupełnie różne?pozdrawiam SU 7 Eduarda to te same wypraski co KP. Poza tym masz dodatkowo chyba dwie blachy, maski i żywiczny fotel no nowe naklejki, lepiej więc zainwestować w edka skoro chcesz mieć model dobrej jakości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erkamo Napisano 6 Sierpnia 2010 Share Napisano 6 Sierpnia 2010 Ja nie jestem specem od 48-ek, ale jak dobrze poszukasz, to znajdziesz jeszcze MiG-15 (Trumpeter), MiG-21 (np.Academy lub OEZ, wkrotce nowy Eduard)), Su-22, 25 (OEZ), Mig-17 (OEZ i chyba Trumpeter czy Hobby Boss? ), MiG-23, 27 (ESCI, ostatnio Italeri, dosyc stare modele i dlatego nieco slabsze, ale jedyne ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...