Troll_90 Napisano 5 Września 2010 Share Napisano 5 Września 2010 Witam ! ! ! Mam pytanko do doświadczonych modelarzy czy do Lancastera Mk. III "DUMBUSTER" mogę włożyć silnik CMK 7166 Rolls Royce Merlin XX (1/72) ??? Pozdrawiam, Mikołaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radzio_f Napisano 5 Września 2010 Share Napisano 5 Września 2010 Cześć. Nie jestem doświadczonym modelarzem ale z tego co się orientuje wszystkie Lancastery oprócz MK II były napędzane silnikami RR Merlin XX V12 także z powodzeniem możesz pakować ten silnik. Masz zamiar wsadzić wszystkie 4 czy tylko 1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Troll_90 Napisano 6 Września 2010 Autor Share Napisano 6 Września 2010 Chyba wszystkie 4 zależy jaka wyplata będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radzio_f Napisano 6 Września 2010 Share Napisano 6 Września 2010 A no tak wygląd modelu wprost proporcjonalny do wyglądu liczb na odcinku wypłaty Skądś to znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Erolek Napisano 6 Września 2010 Share Napisano 6 Września 2010 Pozwolę się wtrącić. O ile wiem, w rajdzie na tamy brały udział przerobione wersje Mk.III Mk.III od Mk.I różni się w zasadzie tylko silnikiem. Zamiast Rolls-Royce Merlin XX wykorzystane były amerykańskie licencyjne Packard Merlin 28 i 38. Pozdrawiam Eryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radzio_f Napisano 6 Września 2010 Share Napisano 6 Września 2010 Mk.III od Mk.I różni się w zasadzie tylko silnikiem. Zamiast Rolls-Royce Merlin XX wykorzystane były amerykańskie licencyjne Packard Merlin 28 i 38. O, racja kolego, dobrze piszesz. Nad Ren latały dumbustery z pacardami 28, 38 i 224. Ale zasadniczo wielkiej różnicy między RR Merlin XX a Pacardem Merlin nie widze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Erolek Napisano 6 Września 2010 Share Napisano 6 Września 2010 W zasadzie wielkiej różnicy nie ma. Inna pokrywa zaworów i inna sprężarka. Jakby autor wątku chciałby być upierdliwy, to Aires robi żywiczne Merliny zarówno Packarda, jak i Rolls-Royce'a. Ja do swojego Lancastera silnik kupowałem TUTAJ Pozdrawiam Eryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Troll_90 Napisano 6 Września 2010 Autor Share Napisano 6 Września 2010 Dzięki Eryk a mam do ciebie jeszcze pytanie z czego zrobiłeś podest robotniczy ...??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Troll_90 Napisano 6 Września 2010 Autor Share Napisano 6 Września 2010 Dzięki Eryk odczytałem poczte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.