Skocz do zawartości

Su-22 Um3 1:48


fly_jabko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Bardzo dawno już tu nie pisałem, ale walczę już dłuższy czas z tym modelikiem na innym forum i zostałem zaproszony tutaj... początkowo trochę się wsytdziłem, ale postanowiłem się przełamać i poddać się waszej srogiej krytyce

 

A więc do początku:

Od zawsze marzyłem by ten model wykonać w tej skali, niestety wiem, że to martwy temat... Ale nie mogłem się oprzeć, nabyłem zestaw Su-22M4 KP i walczę... trochę było przestoju, ale jestem w trakcie zmiany pracy będę miał więcej czasu i planuje ostro ruszyć

 

wybaczcie jakość pierwszysch zdjęć ale miałem awarię aparatu i dokumentowałem telefonem... a więc tak :

 

pierwszego dnia zgromadziłem materiały i zacząłem coś malować :P

 

su1p.jpg

 

przyszedł i czas na wycięcie 2 kabiny i dorobienie kokpitu:

 

kokpit.jpg

 

szklenie

 

uszczel1.jpg

uszczel2.jpg

 

oczywiście wsteczne lusterko już zniknęło, po wskazówkach kolegów z forum 31blot ;)

 

kilka cięć, trochę szpachli i zacznie się upodabniać do um3

 

szpachla.jpg

szpachelek.jpg

 

zaczynamy z kolorem

 

kolorx.jpg

 

kolorów ciąg dalszy

 

prki.jpg

tiders.jpg

 

w końcu powrót aparatu więc nieco lepsze zdjęcie

 

707.jpg

 

I jak narazie na tym stanęło... i jak myślicie? coś z tego będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat bardzo zacny. Siadam do oglądania zwłaszcza, że niebawem sam będę go przerabiał. Także mam wersje M4 a będę robił UM3K. Z mojego rozeznania tematu (nie mam jeszcze 100% pewności) ale czy owa 2-osobówka nie ma innego silnika i co za tym szło innego kształtu silnika w tylnym odcinku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co? No pewności nie mam, ale wydaje mi się, że nasze UM3 mają siliniki takie jak nasze M4 czyli Al-21 f3 a więc kadłub by sie zgadzał. No ale jeśli nie to trudno i tak nie jestem zbyt dobry w takich szczegółach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M4 i UM-3K mają te same silniki. Szparka nie ma lewego działka, dwa węzły podwieszeń mniej od jednomiejscówki, ruchomy stożek wlotowy( M4 ma stały), brak peryskopu na owiewce pierwszej kabiny i nie ma wlotu powietrza do układu klimatyzacji u nasady statecznika pionowego. Co ciekawe ma większą prędkość max. od wersji M4.

Co do modelu to duże brawa, trzeba mieć łapkę do takich malowań i do tego pędzelkiem .

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanosi się na to, że sypnie "Suczkami". Ja również zaczynam walczyć z tym dzieciątkiem. Kolego fly_jabko mam pytanie , może śmieszne, dlaczego malujesz sam kadłub, a co będzie dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie śmieszne nie jest, odpowiedź już tak, mam już za sobą tygrysice w 1:72 i powiem Ci, że ze skrzydłami jakoś głowa tygrysa i prążki mi ciężko szły, za to przy samym kadłubie idzie nieźle... Tak więc jak tygryski i numery będa gotowe założe cała resztę i przystąpie do malowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli jednak nie uda się jak w lego i szczelina bedzie, to też nie problem. Tygrysia skóra nie nachodzi na złącze kadłuba ze skrzydłem, tak wiec zeszlifuje w takim przpadku naniesione kamu na kadłubie pod ''tygrysem'', przykleję skrzydło, wyszpachluje i nie ruszając skóry zeszlifuje w tej skali mam dość dużo miejsca na taką operację, a więc myślę, że nie jest to duży problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.