MartiniOCP Napisano 9 Stycznia 2012 Share Napisano 9 Stycznia 2012 Czekam na końcową obróbkę wnętrza bo zapowiada się fajnie. Z mojej strony radziłbym Ci spróbować flockowania na taśmę dwustronną. Można gęsto na niej ułożyć flock (nie przebija), potem zabezpieczyć bezbarwnym (choćby sido) i docinać pod wymiar jak kawałek materiału. Te taśmy z reguły są elastyczne, fajnie się naciągają i świetnie trzymają powierzchni. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paczek1981 Napisano 13 Stycznia 2012 Share Napisano 13 Stycznia 2012 Witaj. Co do tego zielonego czegoś to jak kolega już napisał to może byc filtr oleju. Na pierwszych zdjęciach silników co dałes filtr oleju widac po lewej stronie a patrząc na przód silnika po prawej. Kibicuje dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mzmichal Napisano 4 Lutego 2012 Autor Share Napisano 4 Lutego 2012 Czekam na końcową obróbkę wnętrza bo zapowiada się fajnie. Z mojej strony radziłbym Ci spróbować flockowania na taśmę dwustronną. Można gęsto na niej ułożyć flock (nie przebija), potem zabezpieczyć bezbarwnym (choćby sido) i docinać pod wymiar jak kawałek materiału. Te taśmy z reguły są elastyczne, fajnie się naciągają i świetnie trzymają powierzchni. pzdr. Dzięki za radę, następnym razem pobawię się z taśmą. Witaj. Co do tego zielonego czegoś to jak kolega już napisał to może byc filtr oleju. Na pierwszych zdjęciach silników co dałes filtr oleju widac po lewej stronie a patrząc na przód silnika po prawej. Kibicuje dalej Sprawdziłem, to jest pompa paliwowa. Jestem na etapie dorabiania nowego układu wydechowego i waloryzacji silnika. Fotki wkrótce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mzmichal Napisano 7 Lutego 2012 Autor Share Napisano 7 Lutego 2012 Pozbyłem się przewodów paliwowych pomiędzy gaźnikami i pompą. Pomalowałem silnik surfacerem 1000, na wierczh wyszły kolejne babole które przetarłem papierem. I zrobiłem małą przymiarkę. Wykorzystam otwory w ramie, po jednym na stronę z starego układu wydechowego. jutro rano pomaluję silnik lekkim odcieniem pomarańczowego, wieczorem pójdzie druga ciemniejsza warstwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mzmichal Napisano 9 Lutego 2012 Autor Share Napisano 9 Lutego 2012 Silnik wraz ze skrynia pomalowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mzmichal Napisano 11 Lutego 2012 Autor Share Napisano 11 Lutego 2012 Zauważyłem, że kopułka ma tylko 7 połączeń na kable plus na cewkę. O jeden mały punkcik za mało. Dorobiłem bagnet oraz przewody między pompą a gaźnikami. Irytuje mnie zawsze klejenie za pomocą CA Szybciej kleją palce ze sobą niż cokolwiek innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Messer Napisano 11 Lutego 2012 Share Napisano 11 Lutego 2012 Klej Ca klei bardzo dobrze. Masz brudne części albo nierówno zeszlifowane. Nie ma co zwalać na klej... Jak raz przyłożyłeś i się odkleiło to musisz miejsce łączenie przeszlifować - tak by nie było śladu po poprzedniej warstwie CA. CA do Ca się słabo klei. Pozdrawiam Messer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mzmichal Napisano 11 Lutego 2012 Autor Share Napisano 11 Lutego 2012 Wiem to podstawy przecież są. Chodzi o to, że klej szybciej wyschnie na skórze/wniknie w nią niż pomiędzy dwoma elementami plastikowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.