Skocz do zawartości

New Scania R620


Maacul

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jakiś czas temu zacząłem składać nową Scanię R. Jako, że to mój pierwszy model (kiedyś były jakieś mało skomplikowane pierdoły), to jestem laikiem w temacie.

 

W planach jest wyłożenie wnętrza skórką, a kabinę będę próbował pomalować w ten deseń:

P8300540.jpg

 

Jako, że nie zacząłem relacji na tym forum od początku, to pokażę zdjęcia ukazujące po kolei postęp prac. Relację od zera rozpocząłem na innym forum, więc ze zdjęciami nie ma problemu ;)

 

Etap 1:

DSC00647.jpg

 

Etap 2:

PA240001.jpg PA240002.jpg PA280016.jpg PA280017.jpg

 

Etap 3:

PA290018.jpg PA300020.jpg

 

Etap 4:

PB030010.jpg PB030013.jpg PB100050.jpg PB100051.jpg

 

Skóry, którymi będę próbował okleić wnętrze:

PB100057.jpg

 

Etap 5:

PC120052.jpg PC120057.jpg PC120058.jpg PC120055.jpg PC120056.jpg

 

To na tyle, dzięki za uwagę, a zarazem proszę o ewentualne wskazówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze ;)

 

Przez święta trochę działałem, efekty można zobaczyć na zdjęciach:

 

PC250055.jpgPC250056.jpgPC250057.jpg

 

W tym tygodniu ruszam z oklejaniem wnętrza skórą, zobaczymy jak to wyjdzie ;)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pomaluj sobie piasty z tyłu i z przodu albo załóż z przodu jakies kołpaczki w kolorze. Jakoś tak monotonnie na fotach te koła, i silnik mogłeś na inny model pomalować. Ale po za tym naprawde super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maacul - koniecznie pomaluj piasty, a zobaczysz jaka bedzie roznica. Poza tym dobrze Ci idzie.

Czekam na kolejne foty z prac mojej ulubionej Scanii.Kolego tomeka6

może skusiłbyś się na nową R-kę w twoim wykonaniu byłby cudowny model

Mam ja w planach w konfiguracji 6x2 "pusher" w barwach "Ronny Ceusters", ale to na razie daleki projekt.

P.S. Dzieki za mile slowa Kuba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach