WARECKI Napisano 11 Stycznia 2011 Share Napisano 11 Stycznia 2011 Witam! Po pojazdach sowieckich i alianckich przyszła pora na pojazd niemiecki i dla odmiany 8-kołowy. Model to odnowiony wyrób + mini blaszka i 1 lufa . Ramek jest 5 i wanna. Wersji malowania jest 4 (2 z Afryki, 1 z frontu bałkańskiego, 1 z frontu rosyjskiego ). Jak już napisałem są to starsze (odnowione) formy i potrzebują inwestycji . Kupiłem zestaw blaszek Eduarda i Abera oraz lufę do km i skrajnię . Może jeszcze silnik zainstaluję, ale na razie nie znalazłem odpowiedniego i nie wiem czy taki jest. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania i pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mierzu Napisano 11 Stycznia 2011 Share Napisano 11 Stycznia 2011 Witaj! Siadam w pierwszym rzędzie i czekam na warsztat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu-onisk Napisano 11 Stycznia 2011 Share Napisano 11 Stycznia 2011 Witaj! Siadam w pierwszym rzędzie i czekam na warsztat! Znajdzie się jeszcze miejsce? Chętnie popatrzę, szczerze mówiąc ta 232 potwornie mi się podoba i zazdroszczę posiadania. Mam nadzieję, że malowanie z Afryki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WARECKI Napisano 12 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 12 Stycznia 2011 Witam! Mam nadzieję, że malowanie z Afryki? Twisted Evil Bardziej skłaniam się ku malowaniu z frontu bałkańskiego, ale to jeszcze może się zmienić Tymczasem szukam silnika ale chyba żadna firma niema go w swojej ofercie Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudi Napisano 12 Stycznia 2011 Share Napisano 12 Stycznia 2011 Witaj! Siadam w pierwszym rzędzie i czekam na warsztat! Oj widze, że na pierwszy rząd to już się chyba niestety nie załapie , W takim razie wygodnie rozsiadam się w drugim i otwieram popcorn. Znajdzie się jeszcze miejsce? Chętnie popatrzę, szczerze mówiąc ta 232 potwornie mi się podoba i zazdroszczę posiadania. Z ust mi to wyjąłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WARECKI Napisano 12 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 12 Stycznia 2011 Witam ! Warsztat czas pokazać. Na pierwszy ogień przymiarki do zainstalowania blaszek fototrawionych : Pola zakreskowane będą podlegać wymianie. Kilka sklejonych elementów podwozia : No i padają pierwsze pytania: -włazy zamknięte czy otwarte? -koła skręcone czy proste? -jest jakieś wnętrze do tego typu pojazdu? Będę wdzięczny za podpowiedzi i pomoc. Zestaw waloryzujący pozwala na wykonanie otwartych prawie wszystkich włazów..... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu-onisk Napisano 12 Stycznia 2011 Share Napisano 12 Stycznia 2011 Bardziej skłaniam się ku malowaniu z frontu bałkańskiego, ale to jeszcze może się zmienić Eee, Bałkany, DAK forever -włazy zamknięte czy otwarte? Niektóre, jeśli jest coś do ukazania to można. -koła skręcone czy proste? Skręć je trochę. Tyle ode mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WARECKI Napisano 16 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 16 Stycznia 2011 Witam! Na początek kilka fotek obrazujący stan prac: Jak widać podwozie prawie skończone, przednie zawieszenie będzie skrętne. Pierwsze elementy fototrawione już na swoich miejscach A teraz pytanie do bardziej obeznanych z tematem kolegów : który z dostępnych silników będzie pasował do modelu? Mam zamiar wykonać wszystkie klapy w przedziale silnikowym otwarte Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Greif Napisano 17 Stycznia 2011 Super Moderator Share Napisano 17 Stycznia 2011 Witam Fajnie, jeden z ciekawszych pojazdów niemieckich, ale jedno ale koła były skrętne wszystkie więc nie może być skręcona pierwsza oś tylko pierwsza i ostatnia. Przykład: http://armorama.kitmaker.net/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=3520 Podglądam dalej Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WARECKI Napisano 23 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 23 Stycznia 2011 Witam! Długo nic nie pisałem, ale teraz zamieszczam relację w skrócie: -powycinałem otwory niezbędne do waloryzacji włazów inspekcyjnych ...a później to już poszło: wycinanie, szlifowanie, dopasowywanie, wyginanie, klejenie blaszek i blaszeczek.... Jest to stan obecny, lufy włożone tylko do zdjęć, silnik w drodze, a najlepsza zabawa dopiero się zacznie przy montażu całości Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morfeusz_76 Napisano 23 Stycznia 2011 Share Napisano 23 Stycznia 2011 Czaderski modelik. Blaszki robią swoje plus wkład własny ciężkiej wymagającej anielskiej cierpliwości,pracy . Ale jak sadze efekt będzie godny podziwiania...kibicuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WARECKI Napisano 26 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 26 Stycznia 2011 Witam! Prace postępują powoli ale systematycznie. Dopracowuję podwozie i doginam ostatnie blaszki. Koła włożone tylko do zdjęć. Czekam na zamówiony silnik, wtedy zamknę wannę i zamontuję zderzak/taran. Kilka fotek ... ...aż się boję pomyśleć jak ja to wszystko pomaluję Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychu-onisk Napisano 26 Stycznia 2011 Share Napisano 26 Stycznia 2011 Czekam na zamówiony silnik O, znalazł się jakiś? To dobrze Piękna biżuteria. A malowanie w końcu ostatecznie które? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacperek315 Napisano 26 Stycznia 2011 Share Napisano 26 Stycznia 2011 Bardzo fajnie to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WARECKI Napisano 26 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 26 Stycznia 2011 Witam! O, znalazł się jakiś?To dobrze Smile Piękna biżuteria. A malowanie w końcu ostatecznie które? W katalogu w sklepie wypatrzyłem silnik który ma pasować do Sd.Kfz malowanie z frontu bałkańskiego Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nimrod-PW Napisano 28 Stycznia 2011 Share Napisano 28 Stycznia 2011 Śledzę relację z zainteresowaniem, bo sklejam właśnie Pumę z Italieri, właśnie dotarła do mnie pasta koki, także niedługo dłubanina z blachami. Ładnie to wygląda, ciekaw jestem malowania. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WARECKI Napisano 28 Stycznia 2011 Autor Share Napisano 28 Stycznia 2011 Witam! Widzę że temat cieszy się zainteresowaniem Już wykorzystałem wszystkie dostępne blaszki, zaczynam radosną twórczość p.t. co by tu jeszcze zmienić/dorobić/przerobić. I tak jak na razie przerobiłem: -podwozie, dwie osie skrętne -skrajnie,w nowych miejscach w/g dostępnych zdjęć -boczne klapy do przedziału silnikowego i wieży Nie jest to wiele ale daje satysfakcje kilka zdjęć obrazujących stan obecny... Teraz w oczekiwaniu na zamówiony silnik (ma być w przyszłym tygodniu) rozpocznę malowanie podkładem i jak napisałem będę starał się jeszcze coś uzupełniać Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WARECKI Napisano 11 Lutego 2011 Autor Share Napisano 11 Lutego 2011 Witam! Po krótkiej nieobecności kontynuuję temat: -silnik dotarł na czas i zaraz trafił na warsztat; po sklejeniu dorobiłem kilka części i dopasowałem do wanny, a raczej podpiłowałem kadłub żeby silnik głębiej osiadł: ale po złożeniu w całość stwierdziłem że warto otworzyć jeszcze tył (uprzednio wklejony) i wypiłować żaluzje Na razie tylko tyle Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aphar Napisano 11 Lutego 2011 Share Napisano 11 Lutego 2011 Wygląda bardzo ładnie. Będziesz zatykał od spodu te dziury w podłodze? (jak zostawisz, to myszy nalezą ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Greif Napisano 12 Lutego 2011 Super Moderator Share Napisano 12 Lutego 2011 Witam Jest tylko jedno "ale". Silnik który montujesz to silnik tatry a powinien być Büssing-NAG L8V-G. Tatry silnik był montowany w Sdkfz.234 silnik ładny ale merytorycznie pomyłka. O skręcanych kołach już wspominałem ale zrobisz jak uważasz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WARECKI Napisano 12 Lutego 2011 Autor Share Napisano 12 Lutego 2011 Witam! Silnik który montujesz to silnik tatry a powinien być Büssing-NAG L8V-G. Też bym taki chciał tylko jaka firma ma go w swojej ofercie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Greif Napisano 13 Lutego 2011 Super Moderator Share Napisano 13 Lutego 2011 Hejka No i tu jest problem bo nikt takowego nie produkuje , sam nawet nie widziałem jakiegokolwiek zdjęcia ,o komorze silnika nie wspominając. Ale czy rozwiązaniem jest wstawienie byle jakiego innego ? Hm sam nie wiem... Może raczej poszukać innego silnika zbliżonego konstrukcyjnie? Lata 20-30 większość rozwiązań była podobna, poszperam coś tam u siebie ale nic nie obiecuję. Pozdrawiam i zaglądam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WARECKI Napisano 13 Lutego 2011 Autor Share Napisano 13 Lutego 2011 Witam! . Może raczej poszukać innego silnika zbliżonego konstrukcyjnie? To co znalazłem to tylko z CMK TATRA 103 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Greif Napisano 13 Lutego 2011 Super Moderator Share Napisano 13 Lutego 2011 Hmm Zabawne... ale chyba coś słabo szukałeś, moje ostatnie łowy w necie zaowocowały więc odstaw tatrę i działaj Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WARECKI Napisano 13 Lutego 2011 Autor Share Napisano 13 Lutego 2011 Witam! tylko jaka firma ma go w swojej ofercie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.