PsyhoSpider Napisano 4 Lipca 2011 Share Napisano 4 Lipca 2011 Rozpoczynam kolejny wątek dla modelarzy o mocnych nerwach. Zobaczymy co z tego mi wyjdzie. Na początek prace nad ramą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonnym Napisano 5 Lipca 2011 Share Napisano 5 Lipca 2011 Witam.jak narazie oki.Fajnie ze wszystko ładnie poszlifowane, nie zostawiłes dziadostwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PsyhoSpider Napisano 7 Lipca 2011 Autor Share Napisano 7 Lipca 2011 Jedziemy dalej. Wycinam część, szlifuję ślady po wypychaczach, oglądam i znów szlifuję szwy. Następnie znów oglądam część i znów szlifuję, w końcu gdy już jest niby ok ... znów szlifuję. Ilość szwów jest oszałamiająca, każda nawet najdrobniejsza część jest wręcz jednym szwem ze śladami po wypychaczach. Wygląda to mniej więcej tak. Gdy już się uporałem ze szlifowaniem posklejałem ramę mniej więcej do kupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PsyhoSpider Napisano 31 Lipca 2011 Autor Share Napisano 31 Lipca 2011 Małe postępy, pogoda wręcz zachęcała aby coś porobić przy modelu. Tylne zawieszenie ciąg dalszy. Instrukcja zaleca malować praktycznie wszystko na czarno, chciałem jednak co nie co ożywić. Muszę też poprawić jeszcze malowanie poduszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeka6 Napisano 1 Sierpnia 2011 Share Napisano 1 Sierpnia 2011 Poduszki jak poduszki, ale czemu nie oszlifowales laczen na osi napedowej jak i pozostalosci szwow na walach napedowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PsyhoSpider Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Share Napisano 1 Sierpnia 2011 Poduszki jak poduszki, ale czemu nie oszlifowales laczen na osi napedowej jak i pozostalosci szwow na walach napedowych? Szwy na wałach mi uciekły więc będą poprawiane, na mostach spróbuję odwzorować spawy także na pewno tak nie zostanie. Dzięki za zauważenie braków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PsyhoSpider Napisano 4 Września 2011 Autor Share Napisano 4 Września 2011 Uporałem się z silnikiem, kolor przekłamany przez sztuczne światło. W rzeczywistości jest żółty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copycat Napisano 5 Września 2011 Share Napisano 5 Września 2011 Silnik wygląda jakby go farba nie najlepiej pokryła. Dobrze jest żółtą farbę wymieszać z białą i jasno szarą, proporcji nie pamiętam, ale wtedy wychodzi coś zbliżonego do koloru CAT. Tyle że Twój silnik powinien być zielony tak jak DD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PsyhoSpider Napisano 5 Września 2011 Autor Share Napisano 5 Września 2011 Silnik wygląda jakby go farba nie najlepiej pokryła. Dobrze jest żółtą farbę wymieszać z białą i jasno szarą, proporcji nie pamiętam, ale wtedy wychodzi coś zbliżonego do koloru CAT. Tyle że Twój silnik powinien być zielony tak jak DD. Co do pokrycia to jest ok, nie chciałem idealnie pomalowanego, tylko lekko wycieniowany. Co do koloru to zależy od silnika, były montowane dwa, Caterpillar żółty i Detroit zielony. To co widziałem na zdjęciach wydaje mi się zbliżone do mojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copycat Napisano 5 Września 2011 Share Napisano 5 Września 2011 Kurcze możesz mieć rację, nie mam tego modelu, ale do 378 włożyli identyczny i był opisany jako DD60. Co gorsze jak teraz patrzę na instrukcję sklejania silnika: http://www.mojehobby.pl/show_file.php?src=%2Fzdjecia%2F5%2F0%2F2%2F1688_2_ita3857_4.jpg http://www.mojehobby.pl/show_file.php?src=%2Fzdjecia%2F2%2F8%2F0%2F1241_2_ita0740_3.jpg To jest to jeden i ten sam silnik, raz opisany jako DD60 (378), a raz jako CAT 500hp (377). Do czego jest bardziej podobny zdecyduj sam. Wg. mnie to jednak DD60. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PsyhoSpider Napisano 5 Września 2011 Autor Share Napisano 5 Września 2011 Kurcze możesz mieć rację, nie mam tego modelu, ale do 378 włożyli identyczny i był opisany jako DD60. Gdzieś w sieci czytałem że do wyboru było 10 wersji silników, przy czym największą popularnością cieszły się Caterpillar Diesel C-10 o mocy 350 KM. Dlatego też poszedłem tą drogą, co więcej, przeglądając zdjęcia widziałem je żółte, zielone, czerwone, chrom itd. W sumie chyba żaden kolor nie byłby błędny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.