Skocz do zawartości

Su-22M3


Piotr_P

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć i chwała za fotografie , ale czy nie można by , i tu prośba do Moderacji wrzucić tych fotek do działu Su-7/20/22 ?

Prędzej czy póżniej nazbiera się materiału odnośnie Suczek i będziemy skakać po Forum w poszukiwaniach .Mamy fajny wątek o 21, niech powoli tworzy sie następny zbiór materiałow o Suczkach .[ to tylko tak moja mała propozycja -przychylę się do woli Większośći ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prośby zostaną wysłuchane -oby pogoda dopisała ,póki co jest szansa.

Co do reszty fotek to kilka jeszcze jest,tylko się śpieszyłem do obowiązków domowych i tyle wrzuciłem.

Widzę ,że zainteresowanie jest więc proszę o konkretne punkty ,które chcecie ,żebym sfotografował

 

PS

co do wersji...szkoda ,że nie można poprawić postów bo bym zmienił,nie znam się dokładnie na wszystkich wersjach nowszych maszyn,lubię okres II w.ś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym poprosił o fotki prawej strony kadłuba od kabiny do nasady statecznika.

Pozdrawiam

Cześć i chwała za fotografie , ale czy nie można by , i tu prośba do Moderacji wrzucić tych fotek do działu Su-7/20/22 ?

Prędzej czy póżniej nazbiera się materiału odnośnie Suczek i będziemy skakać po Forum w poszukiwaniach .Mamy fajny wątek o 21, niech powoli tworzy sie następny zbiór materiałow o Suczkach .[ to tylko tak moja mała propozycja -przychylę się do woli Większośći ]

Nie żebym był zazdrosny, ale czy nie wystarczy czasami przejrzeć forum?: viewtopic.php?f=65&t=1531

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszek .Sz.-dzięki , nie mogąc otworzyć linka myślałem że to coś nowego

Piotr _P- dawaj , nie przejmuj się .W ten sposób od czasów Da Vinciego , Michała Anioła , czy Matejki nie powstałoby już żadne dzieło. No i zobacz w jakim towarzystwie się znalazłeś

 

Z Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych-warianty podwieszeń Suki