Skocz do zawartości

Hawker Tempest Mk.5 1:75


michal1702

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po krótkiej przerwie. Chciałbym wam pokazac mój nowy samolot firmy Intech.

Jest to Hawker Tempest Mk.5. Jest to mójczwarty model na tym forum, i mam nadzieję, że nie ostatni.

Nie zwracajcie uwagi na to co jest w tle. Proszę o komentarze Hawker'a , bo to chyba mój najlepszy model na forum.

 

9ceedc89bcbad8d9med.jpg

 

e65ae230bbeff7e0med.jpg

 

a391ae4cf6b8ea96med.jpg

 

1357aff14f6e3e1amed.jpg

 

1920869cbe93eb57med.jpg

 

91b97dba93c38a71med.jpg

 

ba4b99efcb104540med.jpg

 

96ce24d8cb647f44med.jpg

 

Pozdrawiam Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też nie mam dużego doświadczenia w modelarstwie ale jako początkujący początkującemu:

po pierwsze skala 1:75???? mogę się mylić ale raczej 1:72- ale to szczegół

 

-nie spiesz się z modelem rób powoli 2xdopasuj zanim skleisz(choćbyś miał 2 miesiące jeden robić)

-Zainwestuj w szpachle i papier ścierny ok 600 i 1500 (te szpary odstraszają)

-nie baw się w brudzenie okopcenia itp(nie na początku, najpierw czysto i ładnie zrób model)

-dobrze rozcieńczaj farbę staraj się malować jak najcieńsze warstwy

-owiewkę tez mogłeś pomalować

-najważniejsze przejrzyj forum można się dużo nauczyć choć wprawy nie nabierzesz czytając nie poddawaj się i pamiętaj krytyka motywuje!!

powodzenia w następnych projektach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Mam wrażenie, że zbyt szybko zapraszasz na swoje forum, którego motto jest praktycznie kopią motta modelworka . Bądź bardziej oryginalny.

Musiałbyś pokazać coś znacznie lepszego aby zachęcić innych modelarzy do "zmiany barw klubowych".

 

Twój Tempest jest przeciętny i wyraźnie pokazuje, że jesteś początkujący.

Z brudzeniem możesz spokojnie poczekać, tak jak napisał kolega kokos85 .