ZeroCool Napisano 16 Maja 2012 Share Napisano 16 Maja 2012 Model sklejony jakieś 15 lat temu. Teraz dostał nowy "lakier" i dodatki. Kamuflaż wzorowany na brytyjskim kamuflażu z M7 Priest z El Alamein 1942 - czyli ogólnie 100% abstrakcji. Ale jako że jestem początkującym modelarzem chciałem poćwiczyć robienie ostrego kamuflażu za pomocą BluTack'a. Model wymaga jeszcze drobnych poprawek lakierniczych (bandaże, wizjery, wydech) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrkur Napisano 16 Maja 2012 Share Napisano 16 Maja 2012 Fajniutki brzydal!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
revicess Napisano 16 Maja 2012 Share Napisano 16 Maja 2012 fajnie wygladaja gasienice z przodu na pierwszym zdjęciu ogólnie przyzwoity tank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dumo Napisano 16 Maja 2012 Share Napisano 16 Maja 2012 Jak to ja muszę powiedzieć: za czysty Model niczego sobie podoba mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ups Napisano 16 Maja 2012 Share Napisano 16 Maja 2012 Ładne kamo, fajne brudzenie ale czy na części którą zaznaczyłem szew nie powinien być zeszlifowany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeroCool Napisano 16 Maja 2012 Autor Share Napisano 16 Maja 2012 Pewnie powinno, 15 lat temu nie zwracałem uwagi na takie błachostki ;) Postaram sie to poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
templess Napisano 16 Maja 2012 Share Napisano 16 Maja 2012 Witam. Moje zdanie znasz. Mimo iż nie jestem zwolennikiem malowań typu s-f to bardzo mi się podoba. Brudzenie super i co najważniejsze nie przesadzone. Zapomniałeś Michał dodać że to srebrny medalista z tegorocznego Paprykarza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...