Tenggeri Napisano 12 Grudnia 2012 Share Napisano 12 Grudnia 2012 Oto mój ostatni model, wykonany prosto z pudła. Proszę o krytykę, bym mógł dalej ulepszać swój warsztat. Na razie wiem, że muszę potrenować malowanie figurek, szczególnie twarzy bo nie wyszły za dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenek Napisano 12 Grudnia 2012 Share Napisano 12 Grudnia 2012 Sam jestem jeszcze początkujący ale wyrażę swoją opinie >sam model mi się podoba, tylko nie pasuje malowanie .Działa nie wiem jak się to ma do rzeczywistości ale moim zdaniem wyglądało by lepiej w dunkel gelb i np obdarte reszta pojazdu. Mi się podoba wydech jest trochę krzywy ale może tak ma być. Duży plus za gąsienice że je wyprofilowałeś . Bardzo fajnie wyszły te kartonowe pudełka i skrzynia na pociski choć merytorycznie się nie zgadza, jest fajnie pomalowana te słoje robiłeś ołówkiem??. Natomiast radził bym wymienić tą plandekę notabene zapożyczoną chyba z zestawu z shermanem tej samej firmy jest tragicznie wykonana. Niestety figurki nadają się tylko do kosza nie chodzi nawet o ich malowanie, choć kolor spodni ładowniczego przywodzi na myśl jeansy, ale o to że ich pozy są strasznie sztuczne jak manekiny w sklepie. Kilka razy upewniałem się jaka to skala bo figurki wyglądały jak by je powiększyli z 1/72. Wymienił bym, również podstawkę (kolor ramki) na jakiś brązowy ale to już taki kosmetyczny drobiazg i wymienił bym te kłosy trawy, trochę mi się kojarzą ze szczotką choć sam jeszcze nie kładłem trawy elektrostatycznej to wydaję mi się ze była by lepsza, natomiast jeśli chodzi o drzewo to podoba mi się pień ale gałązki z bliska już trochę mniej choć sam pomysł ciekawy. A na koniec jeszcze należy pochwalić za zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...