Skocz do zawartości

Marder III Ausf. H Italeri 1:35


Tenggeri

Rekomendowane odpowiedzi

Oto mój ostatni model, wykonany prosto z pudła. Proszę o krytykę, bym mógł dalej ulepszać swój warsztat. Na razie wiem, że muszę potrenować malowanie figurek, szczególnie twarzy bo nie wyszły za dobrze

aaaaame.jpg

img3151ur.jpg

img3106uz.jpg

img3108cpx.jpg

img3111x.jpg

img3113q.jpg

img3114n.jpg

img3115a.jpg

img3116ak.jpg

img3119jm.jpg

img3120f.jpg

img3122i.jpg

img3127xk.jpg

img3132j.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem jeszcze początkujący ale wyrażę swoją opinie >sam model mi się podoba, tylko nie pasuje malowanie .Działa nie wiem jak się to ma do rzeczywistości ale moim zdaniem wyglądało by lepiej w dunkel gelb i np obdarte reszta pojazdu. Mi się podoba wydech jest trochę krzywy ale może tak ma być. Duży plus za gąsienice że je wyprofilowałeś . Bardzo fajnie wyszły te kartonowe pudełka i skrzynia na pociski choć merytorycznie się nie zgadza, jest fajnie pomalowana te słoje robiłeś ołówkiem??. Natomiast radził bym wymienić tą plandekę notabene zapożyczoną chyba z zestawu z shermanem tej samej firmy jest tragicznie wykonana. Niestety figurki nadają się tylko do kosza nie chodzi nawet o ich malowanie, choć kolor spodni ładowniczego przywodzi na myśl jeansy, ale o to że ich pozy są strasznie sztuczne jak manekiny w sklepie. Kilka razy upewniałem się jaka to skala bo figurki wyglądały jak by je powiększyli z 1/72. Wymienił bym, również podstawkę (kolor ramki) na jakiś brązowy ale to już taki kosmetyczny drobiazg i wymienił bym te kłosy trawy, trochę mi się kojarzą ze szczotką choć sam jeszcze nie kładłem trawy elektrostatycznej to wydaję mi się ze była by lepsza, natomiast jeśli chodzi o drzewo to podoba mi się pień ale gałązki z bliska już trochę mniej choć sam pomysł ciekawy. A na koniec jeszcze należy pochwalić za zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach