Skocz do zawartości

cadillac 1933 na stacji "texaco"

Bor5uk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem mocno początkującym modelarzem i z lekką dozą nieśmiałości prezentuje mój pierwszy model samochodu i pierwszą dioramke zrobioną przez moja dziewczynę. Jestem świadomy o jej wielu niedociągnięciach, myśle także o dodatkowym dośnieżeniu stacji (w szczególności podjazdu). Scena przedstawia tankowanie fleetwooda w mroźny zimowy wieczór. Zdjęcia robione przed chwilą więc troszkę po ciemku. Proszę o łagodny wymiar kary :P

p1020477y.jpg

p1020469m.jpg

p1020468f.jpg

p1020467q.jpg

p1020483f.jpg

p1020466n.jpg

p1020464q.jpg

p1020459u.jpg

Wolisz chłostę czy dyby? Mym skromnym zdaniem powinieneś podziałać na odwrót, czyli bardziej zaśnieżona stacja, a mnie zaśnieżony samochód (pęd wiatru etc.). Auto jest trochę nienaturalnie ośnieżone, to bardziej tył powinien być brudny, a przód czystszy. Przydałoby się trochę błota, bo sam śnieg wygląda mniej naturalnie.

Bardzo fajna dioramka. Podoba mi się koncepcja, magiczne lata 30-ste Całość wygląda bardzo interesująco, z przyjemnością sam postawiłbym sobie taką dioramę na półce. Z kosmetyką poradzisz sobie w następujących modelach, grunt że chęci są i widać włożoną pracę.

Pozdrawiam

Witam!

Właśnie siedzę i poleruję takiego Cadillaca i tak patrzę i trochę żałuję że jako niedoświadczony jeszcze modelarz porwałeś się na śnieg (chociaż z resztą ja też mistrzem nie jestem). Piszesz że dziewczyna ci zrobiła podstawkę więc zapewne nie rozmawiamy z 10-cio letnim dzieckiem tylko z kimś poważniejszym . Wszystko by było ślicznie i pięknie gdyby ten śnieg u ciebie padał zgodnie z prawami fizyki, Więcej na dachu budynku i samochodu a na pionowych ścianach jak drzwi i zbiorniki z paliwem śnieg się nie utrzyma. Zresztą teraz jest Zima to popatrz na samochody, gdzie on zalega a skąd spada. I więcej śniegu na samej podstawce i będzie super