Bor5uk Napisano 29 Grudnia 2012 Share Napisano 29 Grudnia 2012 Witam Jestem mocno początkującym modelarzem i z lekką dozą nieśmiałości prezentuje mój pierwszy model samochodu i pierwszą dioramke zrobioną przez moja dziewczynę. Jestem świadomy o jej wielu niedociągnięciach, myśle także o dodatkowym dośnieżeniu stacji (w szczególności podjazdu). Scena przedstawia tankowanie fleetwooda w mroźny zimowy wieczór. Zdjęcia robione przed chwilą więc troszkę po ciemku. Proszę o łagodny wymiar kary :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabbit666 Napisano 29 Grudnia 2012 Share Napisano 29 Grudnia 2012 Wolisz chłostę czy dyby? Mym skromnym zdaniem powinieneś podziałać na odwrót, czyli bardziej zaśnieżona stacja, a mnie zaśnieżony samochód (pęd wiatru etc.). Auto jest trochę nienaturalnie ośnieżone, to bardziej tył powinien być brudny, a przód czystszy. Przydałoby się trochę błota, bo sam śnieg wygląda mniej naturalnie. Bardzo fajna dioramka. Podoba mi się koncepcja, magiczne lata 30-ste Całość wygląda bardzo interesująco, z przyjemnością sam postawiłbym sobie taką dioramę na półce. Z kosmetyką poradzisz sobie w następujących modelach, grunt że chęci są i widać włożoną pracę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
copycat Napisano 29 Grudnia 2012 Share Napisano 29 Grudnia 2012 Dobry przykład słabego brudzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...