Skocz do zawartości

Man Tgx XXL -italieri 3877


balcers

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wszystkich modelarzy,jestem początkującym modelarzem i postanowiłem ze rozpocznę zabawe z ciężarówkami.Jest to mój pierwszy model więc z góry przepraszam za niedociągnięcia i błędy.

 

Truckiem którego wybrałem jest Man tgx xxl

4acc91d27270deb1med.jpg

 

e7e21b9ea181a807med.jpg

 

fcee1a2b7fe3cd37med.jpg

 

cfca1094ca6d3d05med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak model malowany

1.warstwa

podkład akrylowy Novol

2.warstwa

baza perłowa z motocykla Triumph speed triple (Lucifer orange)

3.warstwa

lakier akrylowy bezbarwny Novol

ale za bardzo nie jestem zadowolony ponieważ widać gdzie nie gdzie syfki,a boje się trochę zeszlifować i wypolerować żeby nie przetrzeć lakieru:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozbyłeś się już "pomarańczowej skórki"?

to link do takiego gościa, który składa model i tłumaczy jak dobrze pomalować model i jak pozbyć się "pomarańczowej skórki". Zobacz film 7 i 8.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najmocniej przepraszam za złe opisanie mojej procedury lakierowania, podkładu dałem 2 cienkie warstwy następnie podkład szlifowałem na mokro papierkiem o gradacji 2500 następnie położyłem 3 warstwy bazy i na to 3 warstwy lakieru bezbarwnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie pomalowałeś zbiornika paliwa

 

Przeciez kolega pisal na poczatku, ze jest poczatkujacym modelarzem, cos sie tak doczepil tego malowania?

 

Balcers, daj spokoj z tym przepraszaniem za niedociagniecia, w koncu to Twoj pierwszy model, dopiero zaczynasz, wiec daj sobie czas na postepy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym zbiornikiem to naprawdę zapomniałem ale teraz jak patrze na model to trochę mnie to razi ale pomyślałem sobie ze już tak zostawię bo jak zacznę kombinować to coś popsuje,cóż człowiek uczy się na błędach

Odnośnik do komentarza