GeraltofPoland Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Dziś testowałem mój nowy aerograf i mam dwa pytania: 1. Jak wyczyścić zabrudzenie u wylotu aerografu po wewnętrznej stronie osłony dyszy? Czy takie zabrudzenie jest "groźne"? 2. Czym jest spowodowany "piasek" na powierzchni modelu (malowałem Humbrolem rozcieńczonym w proporcjach 50%). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrzesiekW Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 1. Jaki masz model aerografu? 2. Za wysokie ciśnienie / za gęsta farba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeraltofPoland Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 Mam H&S Ultra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrzesiekW Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Ja wyciągam dyszę (wchodzi na wcisk) i nasączonym zmywaczem patyczkiem higienicznym myję środek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeraltofPoland Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 A co jeśli igła jest brudna od farby (na zdjęciu widać, że jest zółta) i przedmuchiwanie zmywaczem nie pomaga? Wolałbym uniknąć rozbierania aero, bo boję się, że coś popsuję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateusz19992000 Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Ja wyjmuje tylko igłę i czyszczę ją rozpuszczalnikiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrzesiekW Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Tak to się nie da . Budowa ultry jest bardzo prosta więc dasz sobię radę. Zbiornik możesz wyciągnąć (jest na wcisk) a odkręcając przedni kapturek dostaniesz się do dyszy, igły i jej osłony. Jak odkręcisz tylną osłonę i blokadę igły możesz wysunąć igłę (najlepiej od przodu). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeraltofPoland Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 Tak to się nie da . Budowa ultry jest bardzo prosta więc dasz sobię radę. Najbardziej się boję uszkodzenia końcówki igły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrzesiekW Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 To odkręć tylnią osłonę i blokadę igły cofnij ją trochę a następnie odkręć przedni kapturek. Jak już to zrobisz możesz bez ryzyka wyciągnąć przodem igłę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.