marcel109 Napisano 30 Listopada 2013 Share Napisano 30 Listopada 2013 Witam wszystkich. Jestem początkującym modelarzem i jak dotąd kleiłem swoje modele głównie za pomocą klei typu "kropelka". Wczoraj jednak zakupiłem klej Revell Contacta Professional i mam z nim mały problem. To głupie pytanie, ale wiecie może jak go otworzyć ? Zdjąłem osłonę z igły ale klej nie chce płynąć z opakowania, próbowałem odkręcić żółtą końcówkę ale nie chciała ze mną współpracować. Może coś zrobiłem źle ? Pomóżcie mi proszę bo nie chcę zniszczyć kleju próbami "na siłę". Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kzugaj Napisano 30 Listopada 2013 Share Napisano 30 Listopada 2013 Masz zapchana igle. znajdz cienka ale dluga igle do szycia I sprobuj udroznic przeplyw kleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marak Napisano 30 Listopada 2013 Share Napisano 30 Listopada 2013 Witam wszystkich. Jestem początkującym modelarzem i jak dotąd kleiłem swoje modele głównie za pomocą klei typu "kropelka". Wczoraj jednak zakupiłem klej Revell Contacta Professional i mam z nim mały problem. To głupie pytanie, ale wiecie może jak go otworzyć ? Zdjąłem osłonę z igły ale klej nie chce płynąć z opakowania, próbowałem odkręcić żółtą końcówkę ale nie chciała ze mną współpracować. Może coś zrobiłem źle ? Pomóżcie mi proszę bo nie chcę zniszczyć kleju próbami "na siłę". Pozdrawiam O żółtej końcówce już było kilka razy. Tam jest lewy gwint, więc odkręcasz w prawo. Igły krawieckiej takiej cieńkiej chyba nie znajdziesz. Gdy używałem Compactę do przepychania używałem kawałek drucika wyplątanego z kabla elektrycznego. Dlaczego, skoro opanowałeś już klejenie "kropelką" chcesz przejść na klej rozpuszczalnikowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...