Jump to content

Bf-109g w rękach USA Academy 1:72


Darth_hobbit
 Share

Recommended Posts

10344291_665092700234378_6012623722399031702_o.jpg

Taka inspiracja co zrobić z moim Bf-109G z Academy.

Będzie to tak od góry pomaluję go Desert Yellow,a od spodu RLM 76. Dodam też charakterystyczne żółte pasy pod osłoną silnika oraz na końcówkach skrzydeł.

Samolot też dostanie zbiornik paliwa - lub tylko jego podwieszenie - oraz te działka pod kadłubem.

Potem położę znaki Luftwaffe - czarne krzyże (kadłub oraz skrzydła) oraz swastykę na ogonie. Do tego wykorzystam kalki z Academy i swastyki Techmodu.

Znaki Luftwaffe następnie zamaluję na żółto - górna powierzchnia skrzydeł i kadłub żółty pas, dolna powierzchnia NG. Swastyka albo przekreślona lub zamalowano OD.

Co na to powiecie ?

Po części mój pomysł wziął się stąd, że malowanie białego koloru z pędzla to masakra, a po drugie za dużo jest Bf-109 w tradycyjnym garniturze Luftwaffe.

Link to comment
Share on other sites

Wieści z frontu modelarskiego na dziś :

1. Pyrtum pyrtum złośliwy chochlik zarąbał mi mini-wiertło. Normalnie przepadło na amen, Nigdzie go nie ma w nawet w pudłach z modelami. Dobrze chociaż, że mam iglaka w swoich pilnikach to mogę dziurki nimi wiercić.

2. Kadłub 109tki już zamknięty. Za wiele i tak nie widać więc nie ma co się nad nim rozczulać. Teraz połówki zacieśniają więź przy pomocy taśmy Tamki. Sekcja ogonowa czeka w ramkach.

3. Skrzydła też są zespolone i pielęgnują swoją więź. Iglakiem wywierciłem potrzebne mi otworki.

 

Wieść powiązana z modelarstwem. Zdecydowanie wolę Spitfire jako samolot - piwo mi tylko zaszkodziło. Zdjęcia jutro lub w poniedziałek.

Link to comment
Share on other sites

Główna bryła Bf-109G zasadniczo gotowa. Teraz szpachla i szlifierka. Cóż kilka modeli Academy z jakimi miałem styczność była lepiej spasowana. Ogólnie to dramatu nie ma więc trzeba poprawić to i owo.

10506725_784859044877698_1943004732004536815_o.jpg

10498715_784859078211028_2408495623718460430_o.jpg

10506740_784859061544363_8208196461087247334_o.jpg

10448607_784859118211024_7740067268318019439_o.jpg

1529735_784859121544357_4633133825634785598_o.jpg

 

Najbardziej razi szpara skrzydło-kadłub oraz nos maszyny zupełnie jakby nie można odlać tego jako część wspólna, a nie osobna

Tak więc trwa

Link to comment
Share on other sites

Szpachla i jedziesz ;)

 

Jak chcesz teraz pomalować kokpit ?

 

spokojnie z tą szpachlą....

Już nie raz przestrzegałem aby nie szpachlować na gładko kadłub-skrzydło, gdyż w każdym samolocie występuje w tym miejscu owiewka tego połączenia, dlatego linie podziału powinny zostać zachowane.....

Proponuję zatem boczne uzupełnienie szczeliny i ścisłe dopasowanie płata do kadłuba.

 

1024px-Messerschmitt_Bf_109_G-6_MT-507_K-SIM_09_zps0a29c972.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.