Schiller Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Witajcie, Mam w planach wykonanie tego modelu: na podstawie przerobionej ITALERKI No. 216. Kupiłem już zestaw żywiczny, jednak mam sporo wątpliwości czy nie było różnic w samej budowie ciężarówki. Dlatego też zwracam się do Was z prośbą o pomoc przy zdobyciu materiałów do tej cysterny. Oto czego mi trzeba: 1. Nazwa producenta ( wiem że cysterna lotnicza miała oznaczenie Kfz 385 ) ale jakie miała ta wersja? 2. Zdjęcia oryginalnych pojazdów 3. Dane dotyczące rodzaju podwozia na jakim była zabudowana ta wersja. 4. Inne istotne materiały jak zdjęcia wyposażenia, wnętrza, silnika, kabiny, schematy malowań Luftwaffe, itp. Z góry bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Schiller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr_P Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 mało tego ale jakiś początek jest http://www.v2rocket.com/start/deployment/v2_vehicles.html jest też chyba nazwa tej wersji Opel Blitz Ausf S Kessel-Kw. 3t zestaw do konwersji http://www.ecomodelismo.com/v-2-rocket-t-stoff-camion-cisterna-Ref-LEAD-LW35019.html# Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted July 3, 2014 Author Share Posted July 3, 2014 Piotr - dziękuję. Właśnie ten zestaw do mnie jedzie. Na renderach widać krótki i dość mocno zadarty w górę wał napędowy biegnący od tylnej osi. Na jednej fotce widać na przedniej osi coś co przypomina most, a to by oznaczało że mamy cysternę zabudowaną na podwoziu z napędem na obie osie, a to wymaga zakupu kolejnego zestawu, bo Italerka ma wersję z napędem tylko na tył. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiterATS Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Na zdjęciu archiwalnym rzeczywiście masz Blitza 4x4. Widać to nie tylko po tym "czymś" co przypomina most, ale również po wydłużonym dziobie z atrapą chłodnicy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted July 3, 2014 Author Share Posted July 3, 2014 Piter masz rację. Mam też jednak foto z końca wojny: Na którym widać wersje z napędem tylko na tył. Widać tu brak blotnikow i kilku innych rzeczy. Dlatego też mam wrażenie że im więcej się dowiaduje, tym więcej mam nowych pytań. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiterATS Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Oczywiście, cysterny montowano zarówno na podwoziu 4x4, jak i 4x2. W sumie więc masz pełną dowolność w wyborze modelu bazowego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.