Jump to content

PiterATS

Members
  • Content Count

    954
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

Personal Information

  • Location
    Opole
  • Interests
    Modelarstwo, II w. św.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A i tak, z tego co mi wiadomo, te swastyki zostały domalowane przez jankesów.
  2. Bardzo ładne i wielce interesujące malowanie i kamuflaż. Ja bym tylko usunął te swastyki, bo pasują one tutaj jak wół do karety- po pierwszym uruchomieniu silników zostałyby wypalone gazami wylotowymi. Do tego wielkością bardziej pasują do skali 1/48 i po prostu szpecą świetny model
  3. Jeśli skład jest niezmieniony, to nic nie powinno się stać. Ale najlepiej poczekać z 2 lub 3 dni z dotykaniem
  4. Osobiście nigdy nie miałem problemów ścierającego się pod palcami Molotowa. Kiedyś zrobiłem nawet test, malując nim pordzewiałą stalową rurkę do tego bez żadnego podkładu. Efekt- zero jakiegokolwiek odłażenia chromu i ścierania się pod palcami. To naprawdę odporny specyfik, chyba że w przeciągu ostatniego roku zmienili jego składniki i już tak odporny nie jest.
  5. Takie logo Shella pojawiło się w latach 60-tych, więc na ten okres musi być datowana cała scenka. Nie wiem czy to miałeś w swoich zamierzeniach.
  6. Dokładnie tak, a w przypadku matowego Gunze H tym bardziej, ponieważ kładziony jedną grubszą warstwą zaczyna się lekko błyszczeć. Tak więc kilka cienkich warstw to podstawa.
  7. Gunze H matowy kładziony cienką warstwą, tak żeby nie zalewać modelu. Wtedy nic się nie rozpuści, a przynajmniej mi się to nigdy nie zdarzyło w przeciągu prawie 15 lat stosowania przeze mnie chemii Gunze.
  8. Dzisiaj liczą się umiejętności zdobyte na konsoli czy kompie i dobre przygotowanie fizyczne, nic więcej Oczywiście to żart w pewnej mierze, ale nie zmienia to faktu że kierowcy startujący chociażby jeszcze 12-15 lat temu mieli do wykonania znacznie trudniejsze zadanie niż obecnie.
  9. Z tego co mi wiadomo, to w trybie kwalifikacyjnym takie BMW M12/13 podchodziły nawet pod 1200KM. Co do reszty nie do końca się zgadzam, ale nie ma sensu kłócić się na argumenty bo każdy ma po części rację
  10. W latach 80-tych wozy wyglądały tak nietypowo, że aż były piękne, a to wszystko dzięki przepisom. Raz że silniki turbo bez problemu osiągały pułap 1000KM, a dwa że efekt przypowierzchniowy został zakazany. Skutkiem tego były ogromne tylne skrzydła i coraz większe dyfuzory, żeby utrzymać w ryzach ogromny moment obrotowy. Co do kolejnego modelu to będzie nim Ferrari F2003 GA od Fujimi, doposażony w zestaw Top -Studio i inne dodatki. Model będzie całkowicie zdemontowany, tak by zajrzeć pod maskę, nos, do kokpitu i na zawieszenie. To ma być taka wprawka przed Lotusem 56 z Model Factory Hiro, który już czeka na zrobienie 😉
  11. Model jest już gotowy. Tak więc na zdjęcia i kilka słów podsumowania- zapraszam do galerii
  12. Witam Alfa jest już gotowa. Link do relacji poniżej: Podsumowując, z pewnością był to najtrudniejszy model samochodu jaki kiedykolwiek zbudowałem, a to za sprawą materiałów z jakich się składa (żywica, metal, blacha, aluminium, guma itp) oraz koniecznością dorabiania sporej liczby elementów od podstaw. Złożenie wszystkiego w całość wymagało dużego samozaparcia i główkowania, a dodatkowo trzeba posługiwać się materiałami źródłowymi- bez nich, polegając tylko na instrukcji, nie da się zbudować poprawnego merytorycznie modelu, chociażby w kwestii malowania i rozmieszczenia logotypów sponsorów. Tak więc model trudny, ale ze względu na wspaniałą sylwetkę, wart sklejenia oczywiście jeśli kogoś interesuje tematyka modeli F1 Pozdrawiam
  13. Tylko że opony w modelu wcale nie mają ostrego kantu. To raczej kontrast między brudnym, startym bieżnikiem a w miarę świeżym bokiem opony daje taki efekt, dokładnie taki jak na zdjęciu poniżej.
  14. Nie wiem dokładnie o jakie kanty Ci chodzi, ale domyślam się że o przejście "bieżnika" w boki opon. Nie będę tego zmieniał, bo model jest już przyklejony do podstawki, a dwa tak to powinno wyglądać. Goodyeary tak miały, przy czym to zależy też od ciśnienia w oponach:
  15. Softera nigdy nie używałem, bo sam stary Setter wystarcza w zupełności- jest rewelacyjny. Ja również byłbym zainteresowany ale wyłącznie starym Setterem.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.