Skocz do zawartości

PiterATS

Użytkownicy
  • Zawartość

    926
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Opole
  • Zainteresowania
    Modelarstwo, II w. św.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. PiterATS

    Zero Paints vs Alclad II vs AK Interactive

    Wypróbuj chrom z Molotowa. Jak dla mnie najlepszy chrom w ogóle. Daje piękny efekt lustra i ma świetną przyczepność i wytrzymałość.
  2. PiterATS

    Panther G 1/16 trumpeter

    A co z Konigstigerem?
  3. PiterATS

    Modele F1, skala 1/24.

    McLaren i Sauber sprzedane. Został już tylko Toyota.
  4. PiterATS

    S.T.A.L.K.E.R. - Trylogia

    To raczej Nibypies, a jak do tego psioniczny, to tym gorzej 😉
  5. PiterATS

    Modele F1, skala 1/24.

    Ferrari F310B i Williams FW14 sprzedane. Reszta nadal aktualna.
  6. PiterATS

    Zakupy... Cz.4

    Kilka dodatków do następnego projektu
  7. PiterATS

    Sd.Kfz251/1 Ausf.D Tamiya 1/35

    Bardzo fajne brudzenie, ale ja trochę przyczepię się odnośnie ekwipunku w środku. Na broniach i puszkach na gas-maski brakuje pasów nośnych, natomiast oznaczenie R Mun na Panzerschrecku to oznaczenie znajdujące się na skrzyni z rakietami do niego, a nie na samej broni: Do tego Twoja wyrzutnia to nie RPzB 54, tylko 43
  8. Sprzedam model F1 w skali 1/24 Toyota TF-102 (Revell, foto 5 i 6): model kompletny. Wszystkie części w ramkach z wyjątkiem jednej rury wydechowej i kierownicy, które wypadły z ramek. Elementy te zabezpieczone są w osobnym woreczku strunowym- cena 50zł Koszty wysyłki paczką priorytetową- 16zł.
  9. PiterATS

    SU-100 Zvezda 1/35

    Model jak model, ale dla mnie najfajniejszym pomysłem jest ten odpustowy bagaż. Widać że załoga przedsiębiorcza
  10. PiterATS

    Tyrrell-Ford 003 (Tamiya 1/12)

    Jeszcze kilka zdjęć z budowy, jakie udało mi się znaleźć
  11. Witam Kolejny model jaki ostatnio ukończyłem, a jest nim Tyrrell-Ford 003 z Tamiyi, w skali 1/12. Model przedstawia samochód Jackiego Stewarta, którym wygrał wyścig o GP Monaco w 1971 roku i zdobył tytuł mistrzowski w tym sezonie. Jeśli idzie o sam zestaw, to jest to najnowsza edycja modelu wyposażona dodatkowo w blachy, materiałowe pasy i stickery. Niestety nie uświadczymy tu kompletu kalek- brakuje logotypów Forda, więc musiałem je sobie sam dorabiać. Zapewne poszło o kasę i Ford chciał zbyt dużą sumę za udzielenie licencji. Wypraski pochodzą z roku 1973 i niestety widać to po nich. Co prawda detale są ładne, ale ślady po wypychaczach robią swoje, podobnie jak przesunięcia na łączeniach form, co daje się we znaki przy elementach o przekroju okrągłym. Momentami przesunięcia były tak wielkie, że dany detal musiałem robić od podstaw. Stickery pozwalają wykonać lusterka (przydatny gadżet) i polerowane ramki zegarów (gadżet już zbędny, bo oryginał ich nie posiadał). W blachach znajdziemy zapinki, klamry pasów, tarcze hamulcowe, kilka innych detali i siatki na chłodnice. Z siatek, to w sumie wykorzystałem jedynie tę ochronną na wlocie powietrza do chłodnicy wody, zlokalizowanej w nosie bolidu. Pozostałe siatki podarowałem sobie, ponieważ raz że plastikowe są bardzo wyraźne, a dwa to właśnie plastikowe poprawnie odzwierciedlają oryginał (blachy to jakaś fantazja projektanta). Kalki dostarczył Cartgoraf i ku mojemu zaskoczeniu muszę stwierdzić, że są po prostu słabe- grube, sztywne jak deska i niesamowicie opornie reagujące na płyny. W modelu dodałem sporo elementów wykonanych od podstaw i sporo też poprawiłem. Poprawki objęły układ smarowania, układ paliwowy i chłodzenia, wydechy, felgi, układ hamulcowy, tablicę przyrządów ze złączkami i przewodami, kompletnie przebudowany zespół pedałów, cięgno gazu i sporo pomniejszych detali. Jeśli idzie o kolor nadwozia, to jest to dedykowana farba Zero Paint i na to położony lakier GX100. Elementy metalowe to metalizery Model-Mastera. Reszta detali malowana Gunze H i Vallejo. Wykańczając model na powierzchniach lakierowanych, chromowanych i metalicznych starałem sie osiągnąć to co miałem okazję oglądać na prawdziwym bolidzie, podczas pokazów i wyścigów zabytkowych samochodów F1, odbywajacych się co rok na koniec wakacji na holenderskim historycznym torze w Zandvoort. Miejscami widzę, że coś mógłbym zrobić lepiej, ale ponieważ jest to mój pierwszy w życiu tak duży model auta cywilnego, ogólnie jestem w miarę zadowoly z efektu końcowego ☺️ Zdjęcia są jakie są, ale w obecnej chwili nie dysponuję możliwościami fotografowania tak dużych modeli. Pozdrawiam
  12. PiterATS

    Lancia Delta HF Integrale - 1:24 Hasegawa

    Najpierw trzeba sobie odmierzyć szerokość tak by wycięty pas przeszedł przez klamry. Potem miejsce cięcia zaznaczam rysując linię ołówkiem i tnę z pomocą metalowej linijki. Co do długości to lepiej sobie zrobić je trochę dłuższe i skracać już podczas układania na fotelu. W kwestii materiału to ze swojej strony polecam również zwykłą najtańszą parasolkę za kilka złotych. Materiał z nich ma fajny splot, dobrze się układa, dostaniesz wszystkie kolory w jakich są pasy i jedna taka parasolka starczy dożywotnio na pasy w konkretnym kolorze
  13. PiterATS

    Lancia Delta HF Integrale - 1:24 Hasegawa

    Ja tego typu materiał zawsze tnę nowym ostrzem do skalpela i to wystarczy.
  14. PiterATS

    Lancia Delta HF Integrale - 1:24 Hasegawa

    W temacie pasów to zależy jakiej masz firmy. Niektóre zestawy jeśli posiadają materiał na pasy to albo jest to cały prostokąt materiału, albo pocięty na kawałki czasem samoprzylepny znajdujący się na arkusiku, albo też gotowe paski odpowiedniej szerokości.
  15. PiterATS

    Zapowiedzi i nowości - MiniART

    W tematach irackich, to gdyby zrobili Enigmę tez byłoby dobrze
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.