Bubapmi Napisano 3 Lipca 2014 Share Napisano 3 Lipca 2014 Witam. Kupiłem ostatnio model firmy Revell. Mam parę pytań... chodzi mi o malowanie... nie mam aerografu a wszystkie modele jakie mam staram się malować sprayem... jakoś wychodzi.. ale nie o to mi chodzi teraz. Chce pomalować dół inny kolor a góra inny... jak zrobić żeby nie było czasami uskoku między farbami? A drugie jak dobrze pomalować uszczelki w koło okien żeby to ładnie wyglądało? Jeśli ktoś by miał jakieś sugestie co do tego modelu co może fajnie wyglądać to może śmiało mi pomysł podsunąć ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzro Napisano 3 Lipca 2014 Share Napisano 3 Lipca 2014 Ja mam taki sam model i też mam taki pomysł, żeby pomalować na dwa kolory i listwe między nimi na aluminiowy. Z tym, że ja mam aero ale jestem kompletnym amatorem ciekawy też jestem pomysłów w tej sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bubapmi Napisano 3 Lipca 2014 Autor Share Napisano 3 Lipca 2014 Ja nie wiem czy dam radę tak pomalować... Myślę nad pomalowaniem dachu tylko na inne... albo jeden kolor w całości.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzro Napisano 3 Lipca 2014 Share Napisano 3 Lipca 2014 Też nie mam pojęcia co z tego wyjdzie. Może taśma maskująca i fluid maskujący w płynie wystarczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...