Skocz do zawartości

VW T1 'Samba Bus' kilka pytań


Bubapmi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Kupiłem ostatnio model firmy Revell. Mam parę pytań... chodzi mi o malowanie... nie mam aerografu a wszystkie modele jakie mam staram się malować sprayem... jakoś wychodzi.. ale nie o to mi chodzi teraz. Chce pomalować dół inny kolor a góra inny... jak zrobić żeby nie było czasami uskoku między farbami?

 

 

A drugie jak dobrze pomalować uszczelki w koło okien żeby to ładnie wyglądało?

 

Jeśli ktoś by miał jakieś sugestie co do tego modelu co może fajnie wyglądać to może śmiało mi pomysł podsunąć ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki sam model i też mam taki pomysł, żeby pomalować na dwa kolory i listwe między nimi na aluminiowy. Z tym, że ja mam aero ale jestem kompletnym amatorem ciekawy też jestem pomysłów w tej sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie mam pojęcia co z tego wyjdzie. Może taśma maskująca i fluid maskujący w płynie wystarczą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patent na dwukolorowe malowanie jest prosty.Najpierw malujesz np. dół Samby do listwy.Następnie czekasz aż wszystko wyschnie i ztwardnieje.Maskujesz taśmą cały pomalowany obszar i później malujesz na inny kolor góre.Jak pomalujesz listwe w alu czy też chrom to nie będziesz miał widocznego przeskoku.Ja w swojej Sambie listwe pomalowałem w kolor góry i tak to się prezentuje

3_zps756a8d1e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobiony model to dla mnie kosmos nieosiągalny oby kiedyś umiejętności na to pozwoliły :P ale u mnie w zestawie znalazłem jakieś kalkomanie to może z tym coś spróbować warto. Tam są też paski takie jak na te listwy. U siebie też myślę nad zrobieniem chromowanych ramek wokół okien wszystkich :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach