Adamo722 Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Witam Przedstawiam moją interpretację samolotu asa Luftwaffe, który jako pierwszy przekroczył 200 zwycięstw powietrznych w malowaniu z Maja 1942r Charków-Rogan. Hermann Graf (ur. 24 października 1912; zm. 11 kwietnia 1988) – pułkownik, as niemieckiego lotnictwa z okresu II wojny światowej. Jeden z 27 odznaczonych Krzyżem Rycerskim Krzyża Żelaznego z Liśćmi Dębu, Mieczami i Brylantami. Rozgłos zdobył w czasie bitwy o Stalingrad. Latając jako porucznik w dywizjonie myśliwskim JG52, 14 sierpnia 1942 uzyskał 120 zwycięstwo powietrzne, 24 sierpnia - 125, 10 września - 162, 2 października - 202. 22 września w ciągu 6 wylotów zestrzelił 10 samolotów. Ogółem w czasie II wojny światowej w 830 wylotach odniósł 212 zwycięstw. Model skończyłem po prawie 3 letniej przerwie i niestety nie uniknąłem kilku wpadek (od rozpadających się kalkomanii, które zostały mi wymienione przez producenta TECHMOD; po nauczkę, że kalkomanii nie ściąga się z polakierowanego modelu bo odchodzą z farbą razem z podkładem dlatego z jednej strony zostawiłem po nieudanej próbie zerwania ). Może z następnym będzie lepiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desaxe Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Bardzo efektowny, mnie się podoba i daję "lajka" Fotki mogłyby być lepszej jakości ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tombie01 Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Bardzo lubię Bf 109 i kilka ich popełniłem ale nigdy nie sklejałem zestawu ze Zviezdy; generalnie model się podoba choć uważam że jest kilka mankamentów w trudnym niemieckim kamuflażu. Nie przekonuje mnie również krzyż po lewej stronie kadłuba ślady eksploatacji psują efekt, bardzo ładnie wyszedł ci żółty pas identyfikacji jego niedokładne linie wyglądają naturalnie, natomiast naklejona na niego kalka w postaci żółtego wężyka psuje ten efekt wyglądając dość sztucznie - to bardzo ciekawy przypadek który pokazuje i zarazem uczy żeby nie łączyć takich rozwiązań. Co prawda nie pokazałeś silnika z bliska ale komora mi się bardzo podoba i pootwierane okapoptowanie - gratuluję również wytrwałości - wrócić do modelu po trzech latach -uff niezły wynik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adamo722 Posted April 6, 2015 Author Share Posted April 6, 2015 bardzo ładnie wyszedł ci żółty pas identyfikacji jego niedokładne linie wyglądają naturalnie, natomiast naklejona na niego kalka w postaci żółtego wężyka psuje ten efekt wyglądając dość sztucznie - to bardzo ciekawy przypadek który pokazuje i zarazem uczy żeby nie łączyć takich rozwiązań. Ale inaczej nie było Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tombie01 Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 dzięki za zamieszczenie tej fotki -jestem dość zaskoczony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.