Jump to content

Adamo722

Members
  • Content Count

    567
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

63 Excellent

Personal Information

  • Location
    Polska Mazowieckie
  • Occupation
    mechanik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nawet nie wiedzialem ze nasi takimi latali. Podoba sie a za temat
  2. Panie Marku na drugim forum galeria a gdzie tutaj
  3. To co teraz w stoczni planujesz? Scharnhorsta?
  4. Moze ktos ma jakis komplet pelnych gasek z zebami do Pantery plastykowych czy gumowych do odsprzedania. Pozdrawiam
  5. Ale jesli są blachy Eduarda do danego okrętu w skali 1/700 to polecam bo są w miarę sztywne i nie tak delikatne jak uniwersalne. Generalnie to czasami ceny są zaporowe i wielokrotnie przekraczają cenę modeli. Do tego dochodzi skala i czasami w tak malej skali dodatki są niewidoczne i mozna niektóre drobiazgi samemu dorobic. Generalnie wlasnie te uniwersalne mimo swojej topornosci mozna wykorzystac w kilku modelach np. pancernikach bo juz przy niszczycielach to slabo wygląda. Tak więc coś za coś jaką kto ma kieszeń 😁
  6. Fakt pancerne ale do tych z edka potrzeba juz troszke umiejetnosci bo te dopiero gna sie na potęgę 😶
  7. Wiem😁 parę lat podglądam Mistrzu kamuflażu
  8. Fajnie ale pytanko czy za wydechami i malowankami oslony silnika nie powinno widac kawalka blachy żaroodpornej ?
  9. Spokojnie z kolejnym modelem opanujesz😁 A co do modelu to naprawdę fajnie wyszedl i najwazniejsze juz sklejony😀
  10. Masz dobre kwity jedż na wakacje, odsapnij a potem w tej skali ryj, do wiosny wyrobisz się😉
  11. Poobijany jakby burzę piaskową przeszedł, daj trochę piachu czy kurzu bo wygląda jakby załoga kólęczka myła😄
  12. Pisal na poczatku ze skala 1200😁
  13. Fakt mi tez coś nie pasowalo w sylwetce i faktycznie albo zle jest umiejscowiona nadbudowka lub jest ona przeskalowana. https://www.google.com/search?q=orp+blyskawica&tbm=isch&ved=2ahUKEwjFp5ak1vDqAhVEposKHagjBnEQ2-cCegQIABAC&oq=orp+blyskawica&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQDDICCAAyAggAMgQIABAYMgQIABAYMgQIABAYOgQIABANUIWUAVjvoQFg56kBaABwAHgAgAGdAogB5AaSAQUwLjEuM5gBAKABAcABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=gXsgX4XjAcTMrgSox5iIBw&bih=692&biw=412&client=ms-android-lge&prmd=ivmn#imgrc=jRE4yh8SnIY3TM
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.