OLO Napisano 28 Stycznia 2017 Share Napisano 28 Stycznia 2017 To że zalany farbą i lakierem -kto tego nigdy nie zrobił ręka do góry .Gorzej że wyszły braki wiedzy na temat klejonego czołgu,a tyle relacji jest na forach i tyle zdjęć jak dana część wygląda. A tak mamy pobrudzony zamiast odbarwiony kamuflaż ,koło napinające na bandaż gumowy choć jest całkiem stalowe(dopiero zmiana zawieszenia spowodowała pojawienie się gumy w tym elemencie i zdwojenie go ).Gąsienice mimo że pomalowane gumo podobnie to tylko z zewnątrz ,od środka też guma a szewrony ciekawie się wycierały i odbarwiały. To tak na szybko powodzenia z innymi modelami i pogłębiania wiedzy , jest wiele szpetnych modeli które dbałością wykonania można uratować pozdrawiam OLO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jpl Napisano 28 Stycznia 2017 Autor Share Napisano 28 Stycznia 2017 No cóż, mogłem lepiej sprawdzić źródła. A gdzieś to przeczytałem, że UM ma błędy... Faktycznie, brudzenie wyszło za mocno. Mogłem nie dawać ciemnego washa, tylko ten "ziemny". Gorzej z tym zalewaniem. Jak zmniejszę ciśnienie, aerograf zaczyna mi pluć. Niezależnie od stopnia czystości dyszy, że się tak wyrażę. Muszę spróbować dobrać lepiej ciśnienie i gęstość farby, a przede wszystkim malować go wolniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Super Moderator Marcin Rogoza Napisano 28 Stycznia 2017 Super Moderator Share Napisano 28 Stycznia 2017 a przede wszystkim malować go wolniej...Zdecydowanie tak..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.