Jump to content

OLO

Members
  • Content Count

    373
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

Personal Information

  • Location
    Kłodzko

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ale jak narazie kolego to tylko malowanie planujesz polskie ,bo model to sowiecki . Nawet na wzór do produkcji nie dostaliśmy w takiej konfiguracji. Na forum jest świeży temat o polskich T55 i pochodnych , tam wszystko napisane czym polska wersja się różniła pozdrawiam OLO.
  2. OLO

    BRDM-2 M96 KFOR

    Proszę jeszcze raz o wymiary bocznych drzwi pozdrawiam OLO
  3. Część czołgów irackich jak i tych przerabianych na Tirany to były polskiej produkcji jak i chińskiej oraz kraju bratniego pozdrawiam OLO.
  4. S-modelu ani ISa ani Jagdpanther nie widzałem to nic nie powiem . A te co mam to zawieszenie często bez wachaczy i koła razem z gąskami kupę roboty aby cokolwiek to przypominało .
  5. Szkielzu Panther D Zvezda Tiger, Jagdpanther, Panther A i G Revell IS 2 wczesny to PST takie sobie ale innych brak IS 2 modyfikowany to Zvezda a Revell pakuje ten sam model ale drożej pozdrawiam OlO
  6. Szkielzu napisa ,,ł Mam pytanie, jaka firma zrobiła Sherman m4a1 w skali 1/72 najlepiej?" proszę bardzo wczesnego z 75mm armatą Dragon , z późnego z 76mm armatą i większą wieżą też Dragon. Oba zestawy też nie są pozbawione błędów ale są najlepsze pozdrawiam OLO.
  7. Zgadza się od AM wcześniejsze miały tylko klapy wentylatora na końcu kadłuba , okazuje się że jest więcej czołgów niż polski Sherman pogmatwany przez Polaków pozdrowiam OLO
  8. Siatki z tymi prostokątnymi otworami to dopiero T-55 U, pozdrawiam OLO
  9. Zestaw całkiem dobry do małych poprawek a tu masz zdjęcie polskich klap fakt że z T-55 ale T-54 miał takie same pozdrawiam OLO.
  10. Podcięta to ta u góry po lewej stronie ,sowiety robili dzieloną na dwa i mieli trzy i do tego z przetłoczeniem, to tego w polskiej wersji osłony wszystkich wlewów miały jednakowy romboidalny kształt i chyba unifikacja to podcięcie wymusiła . W T 55 jest to samo żeby maszyn nie przestawiać pozdrawiam OLO
  11. Podcięta to znaczy że ma nie jednakową szerokość osłony i to polski patent oszczędnościowy.
  12. Co do tych rzeczy co napisałeś to pewny w 100% nie jestem że takie dlatego pytałem o zdjęcia bo zawsze pomijane a zdjęcie proszę trochę małe ale widać mocowanie i podciętą osłonę wentylatora i jak się nie mylę to taki układ dość szybko wszedł do produkcji pozdrawawiam OLO
  13. Tak powinna wyglądać polska płyta nad silnikiem w T 54 i T 55 a co tyczy się trzeciej beczki to na zdjęciach nie ma mocowania tylko do świec . Z trzecią beczką to jak dobrze pamiętam to jest inna osłona wentylatora taka podcinana jak w naszych T55 ,jaz znajdę zdjęcie to wstawię pozdrawiam OLO.
  14. Ale zdjęcia płyty nad silnikowej nie masz i chłodnic dla niedowiarków co się obrażają, że nie zrobili polskiej wersji tylko kalki dali.Pozdrawiam i siedzę w pierwszym rzędzie OLO.
  15. Witaj w rzeczywistym świecie było to swego rodzaju działo samobieżne na osadzone na Bergepanther i miało na stałe przymocowaną wieżę, pozdrawiam OLO.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.