Skocz do zawartości

NOWY EUROFIGHTER REVELLA - 1:72


kubus_puchatek248

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie czy nowy model jednomiejscowej wersji Eurofightera firmy Revell w skali 1:72 (nr kat. 03952) rzeczywiście przedstawia model produkcyjny trzeciej transzy? Pytam bo mam wątpliwości. Brakuje mi np. punktów mocowania CFT po obu stronach tylnej części kadłuba przed statecznikiem pionowym. Chyba, że nie na wszystkich egzemplarzach 3 transzy są one mocowane? Nie bardzo też rozumiem dlaczego w instrukcji nie ma systemu wykrywania celów w podczerwieni, choć jest on dołączony do zestawu. Podobnie jak pylony zewnętrzne, które też nie są wykorzystane. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony na scalemates piszą, że to new tool, z drugiej jak patrzę na inboxa to wygląda mi to cały czas na ten sam stary model.

 

To naprawdę dobry model, ale jednak pokazuje jedną z wczesnych transzy - tylko dwa pylony pod każdym skrzydłem zamiast czterech, brak CFT.

 

Jeżeli chodzi o części o których mówisz - system wykrywania celów w podczerwieni to domena dwumiejscowych Eurofighterów - wystarczy spojrzeć na zdjęcia i zobaczysz, że jednomiejscowe raczej go nie mają, oczywiście to też nie zawsze, trzeba podchodzić do każdego samolotu indywidualnie - Revell go dodaje bo dzieli ramki z dwumiejscowym. Niektóre jednomiejscowe go posiadają więc zawsze jest w zestawie Natomiast punktów podwieszeń w tym modelu jest 5 (środek kadłuba i po dwa pod każdym skrzydłem, dodatkowo cztery rakiety powietrze-powietrze pod kadłubem), te pylony, o których mówisz mogą być stosowane wymiennie ze zbiornikami paliwa. Brakuje pylonu pomiędzy zbiornikiem i tym małym pylonem od Iris-T/ASRAAM/Sidewindera, a także tego wewnętrznego bliżej kadłuba. Te pylony mają inny kształt, więc niestety nie da się wykorzystać tych części z zestawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć z drugiej strony przeróbka na model 3 transzy chyba nie powinna nastręczać zbyt dużych problemów. Różnice pomiędzy 2 a 3 transzą są chyba głównie wewnętrzne i dotyczą przede wszystkim okablowania i oprogramowania oraz montażu radaru AESA Captor-E. Z zewnętrznych różnic ja dostrzegam tylko punkty mocowania CFT w modelach trzeciej transzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.