Jump to content
Coppercat

Transkit Mercedes Benz AMG GT 1:24

Recommended Posts

Niedawno przyjechało do mnie z Ukrainy coś takiego:

 

001.jpg

 

Przesyłka lotnicza dotarła do Polski po dwóch tygodniach ( )

Czyli dostawa z Hong Kong'u jest szybsza .....

 

Co w środku ?

W środku kupa żywicy. Elementy całkiem fajnie odlane. Spasowanie OK.

 

002.jpg

 

003.jpg

 

Podobno można z tego zrobić coś takiego (oczywiście na bazie modelu Revell'a):

 

004.jpg

 

005.jpg

 

Mam nadzieję, że efekt będzie dobry, bo tani ten transkit nie był ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temu zestawowi bliżej chyba do osobnego modelu, niż konwersji, bo jest zupełnie nowa buda ;) Na prawdę tam nic z Revella już nie pasuje? Jak oceniasz tego producenta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie ciekaw jestem czy mają porozumienie z Revellem i czy można tak w większości zrzynać model jeśli owego porozumienia nie ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież nie zrzynają, toż to prawie osobny model ^^ Aby pasuje do Revella A swoją droga ciekawa firma ostatnio na yt widziałem jak gościu Supre z Szybkich i wściekłych robił z pomocą ich transkitu i moim zdaniem fajnie wyszło.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przecież nie zrzynają, toż to prawie osobny model ^^ Aby pasuje do Revella A swoją droga ciekawa firma ostatnio na yt widziałem jak gościu Supre z Szybkich i wściekłych robił z pomocą ich transkitu i moim zdaniem fajnie wyszło.

 

Czyli chcesz mi powiedzieć, że robili cały model od podstaw (m.in. komorę silnika) i nie bazowali na Revellu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiecie, w Rosji i na Ukrainie rynek kitów i transkitów rządzi się trochę innymi prawami;) Tam jeśli coś się prawdopodobnie sprzeda to się to po prostu wytwarza, ludzie zadowoleni a i producent cieszy się z zysku. A jakieś durne zgody i pozwolenia mają oni w głębokim poważaniu))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiecie, w Rosji i na Ukrainie rynek kitów i transkitów rządzi się trochę innymi prawami;) Tam jeśli coś się prawdopodobnie sprzeda to się to po prostu wytwarza, ludzie zadowoleni a i producent cieszy się z zysku. A jakieś durne zgody i pozwolenia mają oni w głębokim poważaniu))

 

Tak też myślałem. Ciekawe jak ze spasowaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem porównanie oryginału (Revell) z transkitem.

Spasowanie żywicy jest niezłe. Na fotkach widać szpary, ale jest to wina moich niezgrabnych paluchów.

Wszystko oczywiście poskładane na słowo honoru .....

 

001a.jpg

 

002a.jpg

 

003a.jpg

 

004a.jpg

 

005a.jpg

 

006a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przecież nie zrzynają, toż to prawie osobny model ^^ Aby pasuje do Revella A swoją droga ciekawa firma ostatnio na yt widziałem jak gościu Supre z Szybkich i wściekłych robił z pomocą ich transkitu i moim zdaniem fajnie wyszło.

 

Czyli chcesz mi powiedzieć, że robili cały model od podstaw (m.in. komorę silnika) i nie bazowali na Revellu?

Nie nie chce:p to miała być lekka ironia:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do porównania dochodzi jeszcze kasta MB AMG GT3 Tamiya.

 

001w.jpg

 

002w.jpg

 

003w.jpg

 

004w.jpg

 

005w.jpg

 

Przepraszam za jakość fotek, ale robione były "na kolanie".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.