Jump to content

skasować


Grześ1541804924
 Share

Recommended Posts

Coz, malowanie aerografem wymaga odrobiny wprawy. Nie jest tak, ze jak masz aerograf, to sie bedzie samo malowalo. Farba musi miec odpowiednia konsystencje, cisnienie musi byc dobrze wyregulowane, zachowana musi byc odpowiednia odleglosc od malowanego przedmiotu, w zaleznosci o wielkosci strumienia, szybkosc ruchu reki tez jest nie bez znaczenia, itede, itepe... Bylo juz na ten temat sporo mowione na forum, poczytaj sobie. Acha, farby akrylowe moga zasychac w dyszy aerografu powodujac plucie, chlapanie i tym podobne. Na poczatek, do nauki malowania aerografem, uzywaj moze emalii. Sa latwiejsze w uzyciu - wiecej wybaczaja.

Link to comment
Share on other sites

Witam, Majek dzięki za wyjaśnienie co jest co ale nic się nie ma do teorii jak praktyka Będę ćwiczył dalej i dalej i dalej...

Tak na marginesie dodam że powietrze do aerografu czerpie z kompresora samochodowego

Mig-a 21 ukończyłem jutro wstawię zdjęcia (teraz schnie lakier matowy).

 

Pozdrawiam Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.