tepe31 Napisano 16 Kwietnia 2008 Share Napisano 16 Kwietnia 2008 (edytowane) Witam na moim pierwszym warsztatowym wątku. Zaczyna Hurricane'a z Revella. Model jest w skali 1:72 i wypraski pewnie dobrze Wam znane oceniam nieźle! Ten modelik będzie też moim debiutem z użyciem blaszek! Zakupiłem już takowe PARTa. MAm nadzieję na Wasze komentarze i pomoc. Pomaluję go w pudełkowe pustynne kamo. Mam już komplet farb olejych wtym podstawowe MM Azure Blue, Middlestone i Dark Earth. Jeśli ma/zna ktoś zdjęcia oryginału nr ser KZ136 to poproszę o link lub inne info może będą inne niż te które ja znajdę, a już szukam... Tutaj zamieściłem inbox http://modelwork.pl/viewtopic.php?t=7223 i dołączam moje blaszki: Barzo proszę o sugestie i komentarze! Nie boję się krytyki a raczej bedę sobie cenił jeśli coś może wnieść do mojej modelarskiej edukacji! Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaello Napisano 16 Kwietnia 2008 Share Napisano 16 Kwietnia 2008 Model nie ma zbyt dużo części a więc będzie dosyć łatwy i szybki ale z tymi blaszkami to może być ciekawie.Z pewnością będę śledził relację z budowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tepe31 Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Share Napisano 17 Kwietnia 2008 Witam półtora dnia spędziłem na produkcji kokpitu z blaszek. Nie jest to takie trudne ale (myślę że to kwestia skali) obróka niektórych elementów w wielkości ułamków milimetra.... ufffffff Na razie użyłem 23 blaszek... ! Zamieszczam pierwsze fotki. Nie jest to jalepsza jakość bo jest już ciemno i zdjęcie robię kamerą bo aparat szfankuje stąd nie ma flesha. W realu wygląda o niebo lepiej i widać więcej szczegółów Mam pierwsze pytania. 1. Czy mając kokpit blaszkowy stosuję podłogę z zestawu? (na moje oko chyba nie) 2. Zegary składają się z kilku elementów podstawy z blaszki błony z nadrukiem i wierzchniej warstwy z otworami. Mam pytanie jak to połączyć i malować aby zegary były widoczne, aby nie ubrudzić błony, wierzcnia warstwa nie jest problemem. Raczej chodzi o podstawe czy np pomalować na jasny kolor czy zostawić w kolorze jasnej blaszki?? jak to potem dobrze dokleić? 3 czy fotel dokleić na płasko do pleców kokpitu po odcięciu fotelika oryginalnego(plastik) czy powinien odstawać? nie mogę tego znależć na żadnej fotce. 4. w którym miejscu uważacie że powinien w kokpicie być el 44 i 45 po sklejeniu jest to miejsce z różnymi kieszeniami dla pilota. na pewno po jego prawej ręce ale nie mam fotki wnętrza akurat tej strony. To na razie tyle ale chyba o czymś zapomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roobert Napisano 22 Sierpnia 2008 Share Napisano 22 Sierpnia 2008 Sprawdź czy ten blaszkowy kokpit zmieści Ci się w kadłub. Ja robiąc go zdziwiłem się ale połówki kadłuba nie chciały się zamknąć bo kokpit za szeroki był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tepe31 Napisano 24 Sierpnia 2008 Autor Share Napisano 24 Sierpnia 2008 Nie mieścił się, musiałem go zmniejszyć, wkrótce kolejne zdjęcia z budowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał_86 Napisano 25 Sierpnia 2008 Share Napisano 25 Sierpnia 2008 Ja już takie dwa mam za sobą Ten z Polskimi oznaczeniami skończyłem parę dni temu. Będę obserwował jak ci idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Franz75 Napisano 31 Sierpnia 2008 Share Napisano 31 Sierpnia 2008 Witam Bede sledzil te relacje, zapowiada sie niezle. Blaszki lubia robic rozne "psikusy" nie zawszwsze sa spasowane. Ale mysle ze dasz sobie rade. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.