Jump to content

Franz75

Members
  • Content Count

    364
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

Personal Information

  • Location
    Toronto/Kraków
  • Interests
    Druga wojna/ Sredniowiecze

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No i pięknie, ta lampa trochę zmienia to wnętrze spita. Zycze koledze wytrwałości. Ale Edek jest wdzięcznym modelem i fajnie się go składa. Malowanie z pudełka?
  2. Poszukuje converter kit z zywicy. Jest takowy ale trudno dostepny.
  3. Zawsze ktos musi zepsuc zabawe 😭
  4. Hello everyone. Postanowiłem zbudowac Curtiss P 40 E, w malowaniu troche nie moralnym ale ciekawym. Decals sa z firmy Kit Worlds Jako ze model jest juz nie najnowszy i zeby było ciekawiej to dodam blaszki z Edka. Tyle na wstepie, mysle ze model bedzie sie składac bez wiekszych problemów.
  5. Witam The working progress is slow, but we are getting there. Dokleiłem podłoge z fotelem do częsci kadłubowej. Wyglada to dość fajnie. Blaszki jednak dużo dają, a wtej skali to juz robi różnice. Teraz trzeba zabrac sie za silnik chodz go widac nie bedzie to trzeba go wykonac gdyz na nim bedzie zamocowane smigło. Ładne detale silnika ąz szkoda zakrywac. Nastepna 109 zrobie z otwartym silnikiem. Duzo pisałem o Eduard's kit quality. Ale lufa dzałka 20mm to im nie wyszła. Wykonali otwór w lufie a krawedzie chcieli zrobic delikatne i przy transporcie albo w fabryce cienkie scianki sie ułamały i teraz lufa wyglada jak ogryzek. Zamwiłem juz metalowe lufy.
  6. Będzie to trudny ulepek, kibicuje. Z kad masz kalki?
  7. Witam, Po wojażach wakacyjnych nadrabiam zaległości w klejeniu. Eduard jest moim zdaniem dosc dobrze zdetalowanym modelem dlatego oprócz blaszek nie dodawałem nic do kabiny. Całośc została pomalowana RLM 02. Ten model jest w zasadzie samo sklejalny, nothing but pleasure. Przed wash'em dodałem obicia, pomalowałem gałki na czerwono, zółto, i takie tam. W zasadzie nie ma o czym pisac, model nie sprawi problemów. Zobaczymy jak bedzie dalej, ale szczerze polecam EDKA. Masa detali, możliwosc zrobienia go z odkrytym silnikiem.
  8. Ciekawa sprawa, poszukam i zobaczymy co i jak. Kurcze żeby sie nie okazało że latał nim ojciec Kadafiego. 😁
  9. Wirtam, razem z Bengalem na zawodach w Krakowie doszlismy do wniosku że fajnie było by zrobic cos razem. Sprawa oparła sie o bufet i powstał pomysł zrobienia w tandemie modelu. Kolega zrobił piekny wstep powyzej, jest to dość znane malowanie. Jednego z asów Luftwaffe. Ja bede budował Eduarda 84167, jest to dużo nowszy model od Tamki. Podobno samo sklejalny. Dodatkowo blaszki Edka do tego zestawu. Pomaluje go farbami z AK lub MR hobby
  10. Bardzo Fajny model, mnie sie podoba
  11. Looking good, lufy aftermarket oczywiscie że lepsze. Firma AZ reprezentuje dosc rozpiety poziom ze sie tak wyraże, ja kupiłe ich nowego P 40 i... wow wyglada bardzo przyzwoicie. A niektóre modele .. to lepiej ich nie dotykac. Ja teraz walcze z Fairey Battle made by MPM, no dramat. Ale innego nie ma i trzeba sie męczyc. Takie hobby 😀. Bede kibicował wac Panu.
  12. Hej, jak jakosc tego modelu?
  13. Clean and beautiful, czas mu dac troche zycia i go styrac.
  14. Troszku sie pogiely ale czy po kilku dniach na poligonie wygladaly by different.
  15. Niech kolega zdradzi wiedze tajemna czym w takim razie zrobic wash'a, I will be glad to hear it.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.