Slaw_21 Napisano 20 Marca 2021 Share Napisano 20 Marca 2021 Dzień Dobry, Ten model był pierwszym, mającym duże powierzchnie aluminiowe, jaki robiłem, stąd skupiłem się głównie na samym aluminium i będę wdzięczny za wszelkie uwagi na ten temat. Skądinąd sam kształt tego samolotu zachęca do zrobienia modelu. Był to pierwszy myśliwiec zespołu Polikarpowa, wyprodukowany w niewielkiej liczbie egzemplarzy. Według autorów zestawu cały z aluminium. Nie wiem na ile jest to prawdą. Prototyp miał kadłub ze sklejki. Model robiłem prosto z pudełka, zgodnie z instrukcją, bez żadnych dodatków, przeróbek itp., nie szukając też dokumentacji oryginału. Głównie chodziło mi o malowanie. Malowane aerografem - Tamiya Flat Aluminium, i na to miejscami nałożona AK True Metal Dark Aluminium, w różnym stopniu potem polerowana. Ślady oleju, spalin itd. naniesione przede wszystkim na przodzie kadłuba (głównie Abteilung Enginne Grees) w małej ilości. Na zdjęciach są one słabo widoczne (nie mam doświadczenia z fotografowaniem takich powierzchni). Może zdjęcia na różnym tle lepiej pewne rzeczy pokażą. z serdecznymi pozdrowieniami dla wszystkich, a szczególnie dla początkujących modelarzy Sławek 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 20 Marca 2021 Share Napisano 20 Marca 2021 Na czarnym tle wygląda zdecydowanie lepiej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...