Grzegorz Napisano 2 Czerwca 2008 Share Napisano 2 Czerwca 2008 T-10 (IS-8…)… To chyba najbardziej tajemnicza „rodzina” czołgów byłego ZSRR. W wersji 10M był najdłużej utrzymywanym czołgiem w wykazach armii, bo do lat 90-tych! Nigdy nie eksportowane. Zdjęcia wykonał hobbysta z Łotwy Carrey. Cdn… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 3 Czerwca 2008 Autor Share Napisano 3 Czerwca 2008 Cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 3 Czerwca 2008 Autor Share Napisano 3 Czerwca 2008 Cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Barthass Napisano 3 Czerwca 2008 Share Napisano 3 Czerwca 2008 Nie znam się za bardzo na konstrukcjach Sowieckich, ale to jest jakaś pochodna IS-3 ?? Bardzo chciałbym wiedzieć więcej na temat tej maszyny, bo bardzo ciekawa mi się wydaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 3 Czerwca 2008 Autor Share Napisano 3 Czerwca 2008 To "IS-8" wprowadzony jako T-10, czyli można powiedzieć, że jest to droga rozwoju po IS-3. W sieci jest nieco opisów, a u nas będą opublikowane rysunki z instrukcji i plany. Czołg sam w sobie ma rasową sylwetkę, no i przyznam tajemniczą historie eksploatacji. Klasyfikowany był jako czołg ciężki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 19 Czerwca 2008 Autor Share Napisano 19 Czerwca 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Napisano 22 Czerwca 2008 Autor Share Napisano 22 Czerwca 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...