Grzegorz Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 T-10 (IS-8…)… To chyba najbardziej tajemnicza „rodzina” czołgów byłego ZSRR. W wersji 10M był najdłużej utrzymywanym czołgiem w wykazach armii, bo do lat 90-tych! Nigdy nie eksportowane. Zdjęcia wykonał hobbysta z Łotwy Carrey. Cdn… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 Cdn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 Cdn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barthass Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Nie znam się za bardzo na konstrukcjach Sowieckich, ale to jest jakaś pochodna IS-3 ?? Bardzo chciałbym wiedzieć więcej na temat tej maszyny, bo bardzo ciekawa mi się wydaje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 To "IS-8" wprowadzony jako T-10, czyli można powiedzieć, że jest to droga rozwoju po IS-3. W sieci jest nieco opisów, a u nas będą opublikowane rysunki z instrukcji i plany. Czołg sam w sobie ma rasową sylwetkę, no i przyznam tajemniczą historie eksploatacji. Klasyfikowany był jako czołg ciężki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted June 19, 2008 Author Share Posted June 19, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted June 22, 2008 Author Share Posted June 22, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted November 9, 2008 Author Share Posted November 9, 2008 T-10... Z muzeum w Kijowie... Te i wiele innych zdjęć (które pojawią się w tym dziale…) udostępnił dzięki swojej uprzejmości hobbysta z Ukrainy Coast70… Bardzo dziękuję Coast70 za udostępnienie zdjęć. Большое спасибо Coast70 за супер работу. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...