Skocz do zawartości

Panzer Kampfwagen II Ausf. F/G Tamiya 35009

barti94

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Niedawno zacząłem swoją przygodę z modelarstwem. Jestem totalnym nowicjuszem. W kwestii wyboru pierwszego modelu wybór padł na zestaw od  Tamiya 35009. Skompletowałem odpowiednie narzędzia i ruszyłem do pracy nad modelem. Wycinanie elementów ani szlifowanie nie sprawiło mi większego kłopotu. Instrukcja jak na chwilę obecną jest prosta wręcz łopatologiczna i idzie mi jakoś do przodu. Na pierwszy ogień poszło podwozie. Wszystko wykonuje oczywiście bardzo powoli żeby niczego nie zniszczyć. Na 100 procent popełnię pewnie głupie błędy i jestem na to przygotowany. Podsumowując oto pierwsze efekty mojej pracy. Zapraszam do komentowania w miarę prowadzonych postępów oraz na inny temat na forum dotyczący figurek z tego zestawu, które też tworzę :

IMG_20220310_210229.jpg

IMG_20220310_210237.jpg

IMG_20220310_210246.jpg

Na razie niewiele jeszcze widać, ale idzie dobrze.

Tamiya to na pewno dobry wybór na początek gdyż modele są dobrze spasowane prawie nie wymagają szpachlowania a nadlewek tyle co na lekarstwo.

Nie znam tego modelu ale nie sądzę, żeby odbiegał jakością od pozostałych.

Zauważyłem, że zadawałeś pytania dotyczące tego modelu w innych wątkach. Nie jest to w sumie żaden problem ale prościej wszelkie pytania dotyczące danego modelu wrzucać w jednym wątku, najlepiej w tym warsztatowym.