Corsair Napisano 21 Grudnia 2008 Share Napisano 21 Grudnia 2008 Świetnie wygląda. Dorobisz jeszcze miarkę oleju? W tych czterech "okienkach" powinno być widać wentylator. Jest takowy element w zestawie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 21 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 21 Grudnia 2008 Witam. Niestety nie ma wentylatora. Poza tym w zestawie nie było nawet tej całej tylniej części obudowy. Dlatego musiałem to wszystko dorobić. A dzisiaj nie wiele dorobiłem jedynie osłonę z siatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gościu Napisano 22 Grudnia 2008 Share Napisano 22 Grudnia 2008 Świeta, Święta..co zrobić. Wspominając TE zewnętrzne cześci, przy tej skali, chyba każda powinna miec jakąś fakturę, zważywszy na to że robisz go jako uzywanego i weż poprawkę na to, w jakich warunkach ten silnik "pracował" - wszędobylski pył,piach i kurz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corsair Napisano 22 Grudnia 2008 Share Napisano 22 Grudnia 2008 Faktury jako takiej tam nie ma, można pokusić się o lekkie sponiewieranie dolnych osłon cylindrów i tyle. Mój silnik ma ponad 40 lat (1967r) a osłona wentylatora jest nadal w nienagannym stanie, mimo że nie miał lekko w życiu. Wszędobylski piach i kurz nie powoduje tam żadnych widocznych wyraźnie zniszczeń. Lekkie obicia farby, łosiowanie + pigmenty i będzie super. Jeśli zdecydujesz się na obicia, to te naturalne powstają jedynie na górnych krawędziach obudowy wentylatora. Do większości napraw silnik wyciąga się z wozu (odkręca się cztery śruby chyba 17, odpina wiązkę idącą do prądnicy oraz cewki zapłonowej i silnik leży na glebie). Wyjęty silnik wyciąga się po podniesieniu samochodu w górę, wtedy może się zarysować. Dla ułatwienia zdejmuje się jedno koło i ciągnie na bok. Ja podnosiłem zawsze auto do góry tak że silnik swobodnie wychodził w tył. Piszę tu o klasycznym garbie, ale z fotek widzę, że zasada powinna być taka sama. Pamiętaj o miarce oleju, jest widoczna z zewnątrz, a prosta do dorobienia. Na fotce, którą umieściłem wcześniej, widać taki srebrny pierścionek po prawej stronie koła pasowego wału korbowego. To właśnie wystający element miarki oleju. Poszperam w sieci to może znajdę jej zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gościu Napisano 22 Grudnia 2008 Share Napisano 22 Grudnia 2008 by zobrazować brud doklejony do silnika, wstępna faktura powinna być nadawana już teraz...ale co tam. Corsair, popylasz VW po pustynnych bezdrozach Afryki Północnej!? Fiu, fiu... p.s. pył, syf, kurz Europa,a ten sam odnośnik w afryce to dwie inne historie(nie zapominajac o temperaturach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corsair Napisano 22 Grudnia 2008 Share Napisano 22 Grudnia 2008 Po Afryce faktycznie popylałem niestety nie VWiejem. Kurz tam mają drobniutki, wszędobylski i pokrywający wszystko równą delikatną warstwą. No chyba, że rozmawiamy o porze deszczowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 23 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 23 Grudnia 2008 Corsair W takim razie mam wielką prośbę, jeżeli jesteś posiadaczem tego cudu techniki to prosiłbym o oświecenie mnie w kwestii okablowania. A dokładniej gdzie idą kable, które są podpięte do cewki. No i jeszcze jedna sprawa czy ktoś ma pomysł, z czego zrobić pasek klinowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gościu Napisano 23 Grudnia 2008 Share Napisano 23 Grudnia 2008 zacząłbym od taśmy tamki, albo malarskiej, jak nie wyjdzie to z folii aluminiowej do pieczenia - nie ma bata..musi wyjść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 23 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 23 Grudnia 2008 Coś poćwiczę myślałem jeszcze nad kawałkiem dętki rowerowej, ale niestety nie posiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corsair Napisano 23 Grudnia 2008 Share Napisano 23 Grudnia 2008 Pasek ma grubość 13mm i przekrój trapezu. Okablowanie jest banalne. W tym bawełnianym oplocie na prawo od prądnicy masz całą wiązkę elektryczną doprowadzoną do regulatora (taki kwadratowy pierdzielnik na prądnicy) Do cewki dochodzi jeden kabelek (nie mówię o przewodzie wysokiego napięcia), ale cewkę masz całkiem z tyłu i widoczna zbytnio chyba nie jest . Mój silnik jest już niestety inny, więc musisz opierać się głównie na fotkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 25 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 25 Grudnia 2008 Mniej więcej domyślam się jak to powinno być, ale 100% pewności nie mam, co do tych przewodów. A pasek to wiem ze jest w przekroju trapezu sama nazwa mówi „pasek klinowy”. Mimo wszystko dzięki. Za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 25 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 25 Grudnia 2008 Witam. Poza tym WESOŁYCH ŚWIĄT. Dzisiaj troszeczkę relaksowo po wigilijnym przejedzeniu dopracowałem troskę koła paska klinowego. Przed: Po przeróbce: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gościu Napisano 25 Grudnia 2008 Share Napisano 25 Grudnia 2008 Wzajemnie ! I jak, robiłeś juz podchody do paska ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 25 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 25 Grudnia 2008 Narazie nie czekam na wcześniej wspomnianą dętkę lada dzień powinien znajomy mi ją dostarczyć i wtedy cos pokombinuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazio Napisano 25 Grudnia 2008 Share Napisano 25 Grudnia 2008 A wystarczyło wziąć gumkę- recepturkę "starego" typu (taka grubsza, czarna). Szkoda specjalnie nową dętkę ciąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 25 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 25 Grudnia 2008 Nie nową kiedyś się robiło łaty na dziury i akurat ma kawałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 26 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 26 Grudnia 2008 Cześć. Z powodu braku niektórych potrzebnych materiałów do ukończenia silnika, (na które czekam) zabrałem się za kilka równie istotnych elementów. Bagnet poziomu oleju:(Podkład na silniku do poprawy) Nie jestem pewien, co do dokładnego miejsca umieszczenia, bo na zdjęciach nie dokładnie widać, ale mam nadzieje, że jest ok. Elementy podwozia: Okablowanie lamp przednich: Kawałek płaskownika do którego będzie podpięty kabel ujemny od akumulatora: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corsair Napisano 26 Grudnia 2008 Share Napisano 26 Grudnia 2008 http://abcgarbus.civ.pl/garbus/product_info.php?products_id=5800&osCsid=f0 tak na szybko miarka oleju. Lepiej dorobić z blaszki z puszki po... po... coli oczywiście. Kolor lepiej naturalny, tzn blaszany. (ale to to jest już bzdet) Potrzebne Ci będzie zdjęcie akumulatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 27 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 27 Grudnia 2008 Potrzebne Ci będzie zdjęcie akumulatora ? Jeżeli posiadasz takowe akumulatora z epoki to oczywiście, że tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 27 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 27 Grudnia 2008 Witam wszystkich w kolejnym dniu zmagań z żuczkiem pustynnym. Gwoździem dzisiejszego programu było przebudowanie starej karty bankomatowej, która niewiedzieć, czemu nie chciała dawać więcej pieniędzy na akumulator i puszki po przecierze pomidorowym na mocowanie tegoż akumulatora, co by nikomu nie połamał nóg przy ostrzejszym hamowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corsair Napisano 27 Grudnia 2008 Share Napisano 27 Grudnia 2008 W poniedziałek wrzucę skan akumulatora. Niestety ten twój jest troszkę inny. Nie zapominaj że w owym czasie używano 6V instalacji, więc kilka cel było mniej. W związku z tym, bateria była bardziej, jakby to powiedzieć, strzelista. Obudowa wykonana była z ebonitu, wiec lekko zaokrąglone krawędzie. Brak na wierzchu typowych dla dzisiejszych akumulatorów słupków. Dodatkowa pokrywa na wierzchu. Lepiej poczekaj na fotkę Jesteś pewien że bateria ma być po tej stronie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 27 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 27 Grudnia 2008 To chyba bez różnicy, bo widziałem i po tej i po przeciwnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 28 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 28 Grudnia 2008 Witam. Kolejny dzień I kolejne kilka drobiazgów. Powoli to wszystko nabiera kształtów,powoli do celu. Zawiasy klapy silnika i bagażnika: Klamry do narzędzi i tylne mocowanie do lewara: Zatrzaski do obudowy filtra i rura dolotowa powietrza: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gościu Napisano 29 Grudnia 2008 Share Napisano 29 Grudnia 2008 Albert, albo masz super stabilizator obrazu, albo w te świeta byłeś abstynentem...fotka z ręki, bez rozmazania obrazu...fiu, fiu.... Rękodzieło, z rękoczynem podobuje się. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert091283 Napisano 29 Grudnia 2008 Autor Share Napisano 29 Grudnia 2008 Masz racje Rafale sam z podziwu nie mogę wyjść. A zdjęcia faktycznie z ręki, bo statywu jeszcze się nie dorobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.