Kosiu Napisano 2 Stycznia 2009 Share Napisano 2 Stycznia 2009 (edytowane) Witam wszystkich. To mój pierwszy model w życiu. Można powiedzieć 2 ale pierwszy był 10 lat temu z pomocą brata. Miałem wtedy 10 lat. I tu już pytanie, Czy silnik ma być pod takim kątem co do ramy ? Bo jest dość mocno pochylony. Wypraski z Italeri dość słabej jakości dużo elementów nie pasuję całkowicie do siebie. Trzeba dużo modzić A tu fotki narazie tylko tyle. Mam słabej jakości aparat i cienko robi zdjęcia :( Oto początki mojego sklejania Edytowane 4 Stycznia 2009 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 2 Stycznia 2009 Share Napisano 2 Stycznia 2009 Witaj Co do silnika są tam takie zawiasy na ramie przyklej je i będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosiu Napisano 2 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 2 Stycznia 2009 Tak wiem że są. Nie no raczej powinno tak być bo mniej więcej pasuje silnik do ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mechanik Napisano 2 Stycznia 2009 Share Napisano 2 Stycznia 2009 Zobacz do instrukcji jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio Napisano 2 Stycznia 2009 Share Napisano 2 Stycznia 2009 Silnik ma być lekko pochylony względem ramy Życzę powodzenia w klejeniu A tu Masz fotkę ,jak to u mnie wyglądało: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosiu Napisano 2 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 2 Stycznia 2009 Ok super, Dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diesel fan Napisano 2 Stycznia 2009 Share Napisano 2 Stycznia 2009 Silnik jest pochylony, gdyżchodzi m.in. o wyważenie w prawdziwym samochodzie, bo jak wiadomo ciągniki są krótkie i jadąc solo większość masy jest z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Truckerek93 Napisano 2 Stycznia 2009 Share Napisano 2 Stycznia 2009 większość masy jest z przodu Very Happy Myślę że myślisz o tym ze kabina jest ciężka, A tak nie jest. po przy podnoszeniu kabiny bez naczepy ciągnik stoi twardo na ziemi. Policz ile waży siodło, wał , most koła, zawieszenie , to wszystko wyrównuje wagę silnika kabiny i kół.. dodatkowa zobacz jak gruba jest rama z przodu a jaka gruba jest z tyłu. to wszystko działa na to ze sama ciężarówka ( bez naczepy) ma środek ciężkości miej więcej na środku ramy. Ale dlaczego silnik jest pochylony do ramy tego nie wiem. Może masz trochę racji pisząc Silnik jest pochylony, gdyżchodzi m.in. o wyważenie w prawdziwym samochodzie a może po prostu dlatego żeby wraz ze skrzynią biegów osiągnąć, poziom tak aby wał nie był za bardzo pochylony i aby krzyżaki szybko się nie zużywały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diesel fan Napisano 2 Stycznia 2009 Share Napisano 2 Stycznia 2009 Hehe napisałem m.in. o wyważenie. Oczywiście chodzi też o krzyżaki, które mogą pracować tylko do pewnego kąta, a im mniejszy ten kąt tym lepiej dla nich. Idealnym kątem było by 180 stopni ale jest to nie do osiągnięcia ze względów konstrukcyjnych, gdyż silnik musiał by być praktycznie w jednej płaszczyźnie z tylnim mostem, a jak da się zauważyć, miska olejowa jest zawieszona niżej niż skrzynia - jest to kolejny powód skosu silnika względen ramy - prościej mówiąc ochrona miski olejowej. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.