Praetorian Napisano 29 Stycznia 2009 Share Napisano 29 Stycznia 2009 Kurde te stare BieMWu są świetną bazą do zabawy. Wystarczy szpera i można fajnie polatać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majek Napisano 29 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 29 Stycznia 2009 Ale sprobuj takim na miasto wyjechac... Promien skretu - cos kolo 23 metrow... No i pisk na kazdym zakrecie. No chyba, zeby kazdy zakret robic bokiem. A tak serio... Blokowanie mechanizmu roznicowego nie jest konieczne. Mozna latac i bez szpery. Szczegolnie, jak sie ma nadwyzke mocy (czego w tym momencie Poldkowi z poczatku tematu brak). A jednak czasem trzeba gdzies takim samochodem pojechac, dojechac... Za kazdym razem go na lawete wpychac? Bo normalne jezdzenie mija sie z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 29 Stycznia 2009 Share Napisano 29 Stycznia 2009 No bo takie auto to właśnie tylko 4fun się montuje A nie do jeżdżenia po mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majek Napisano 29 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 29 Stycznia 2009 No niby racja, ale ja i tak bym nie zaspawywal mostu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 29 Stycznia 2009 Share Napisano 29 Stycznia 2009 No niby racja, ale ja i tak bym nie zaspawywal mostu... No można i bez tego bokiem polatać. Ale profi drifterzy wszyscy mają zaspawane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccrriiss Napisano 29 Stycznia 2009 Share Napisano 29 Stycznia 2009 No mają racja Przemku ale tak jak Majek już napisał za każdym razem trzeba auto na lawetę. Chociaż oni mają sponsorów to im to jedno i tak zawsze auto będą mieli na miejsce i na czas zawodów Ale ja i tak podziwiam ludzi którzy na driftują na motocyklach http://pl.youtube.com/watch?v=wnYuJhBEIZY Sam miałem raz sytuację jak mi tył zaczął uciekać spod mojego zadka Ale teraz to nawet mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orfeusz Napisano 29 Stycznia 2009 Share Napisano 29 Stycznia 2009 Z jakim silnikiem i ktory rok? Na razie 2.0 będzie 3.5, rok 86, a co do elektroszpery da się jeździć normalnie tylko trzeba uważać i opony się szybko zużywają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majek Napisano 30 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 30 Stycznia 2009 Jak jest elektroszpera, to sytuacja jest elegancka. W dowolnym momencie mozna odblokoawac i most normalnie jezdzic. Natomiast jak zaspawasz na stale most to normalna jazda bedzie mocno utrudniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orfeusz Napisano 30 Stycznia 2009 Share Napisano 30 Stycznia 2009 Majek elektroszpera to spawanie mostu Ewentualnie można zmieniać mosty ale to uciążliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo89 Napisano 30 Stycznia 2009 Share Napisano 30 Stycznia 2009 Szpera to zaspawanie mostu, a elektroszperą można zablokować most w każdej chwili... Coś w rodzaju ASR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orfeusz Napisano 30 Stycznia 2009 Share Napisano 30 Stycznia 2009 szpera- http://drift-zone.ovh.org/drift/szpera.html a tu elektroszpera http://www.rcteam.fora.pl/drifting,39/elektroszpera,124.html Ps. to nie ma nic wspulnego z blokadą tylnego mostu w ciężarówkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 31 Stycznia 2009 Share Napisano 31 Stycznia 2009 Ps. to nie ma nic wspulnego z blokadą tylnego mostu w ciężarówkach Coś musi mieć, bo i tu i tu rozchodzi się o równe przeniesienie mocy na oś napędową pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo89 Napisano 31 Stycznia 2009 Share Napisano 31 Stycznia 2009 Ps. to nie ma nic wspulnego z blokadą tylnego mostu w ciężarówkach Ale ja napisałem, że to coś podobnego do ASR a nie, że to jest to samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orfeusz Napisano 31 Stycznia 2009 Share Napisano 31 Stycznia 2009 Ps. to nie ma nic wspulnego z blokadą tylnego mostu w ciężarówkach Coś musi mieć, bo i tu i tu rozchodzi się o równe przeniesienie mocy na oś napędową pojazdu. tyle że elektroszpery nie wyłączysz. A co do przeniesienia mocy na oś to każda szpera służy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Praetorian Napisano 31 Stycznia 2009 Share Napisano 31 Stycznia 2009 Ps. to nie ma nic wspulnego z blokadą tylnego mostu w ciężarówkach Coś musi mieć, bo i tu i tu rozchodzi się o równe przeniesienie mocy na oś napędową pojazdu. tyle że elektroszpery nie wyłączysz. A co do przeniesienia mocy na oś to każda szpera służy No dokładnie... Czyli COŚ wspólnego ma A nie jest to to samo, bo elektroszpera, to jak można przeczytać w linku ZASPAWANY MECHANIZM RÓŻNICOWY, a więc elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego jaka występuje np. w ciężarówkach i terenówkach, nie jest tym samym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.