Jendrass1 Napisano 28 Stycznia 2009 Share Napisano 28 Stycznia 2009 Tylko tak umiem Ci pomóc, to jest chyba z Fiata 618 ale pewnie w 621 było podobnie. Tą zieleń kupię sobie chyba, a kanapo-skóra z czego zrobiona ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 28 Stycznia 2009 Share Napisano 28 Stycznia 2009 To też 618 i to z kierą z drugiej strony ale zegary itp ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m1013 Napisano 28 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 28 Stycznia 2009 Kanapo-skóra to Humbrol 62, ale mi się nie podoba, dam ciemniejszą. Piękne fotki, Jendrass1, dzięki wielkie, teraz widzę, ile roboty czeka mnie w kabinie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 28 Stycznia 2009 Share Napisano 28 Stycznia 2009 Tylko pamiętaj, że to PF 618. Nie wiem czy w 621 było identycznie. No i mów mi Jendrass, bez tej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m1013 Napisano 28 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 28 Stycznia 2009 Ok, Jendrass . Dzięki za foty. Właśnie na wikipedii dowiedziałem się, że ponoć w Muzeum Pożarnictwa w Warszawie stoi pożarniczy (a jakże!) PF 621L z 1936 roku, ale coś mi on wygląda dziwnie, nie jak 621... Ale podobno jest też tak w Muzeum Techniki, muszę się wybrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 28 Stycznia 2009 Share Napisano 28 Stycznia 2009 Ok, Jendrass .Dzięki za foty. Właśnie na wikipedii dowiedziałem się, że ponoć w Muzeum Pożarnictwa w Warszawie stoi pożarniczy (a jakże!) PF 621L z 1936 roku, ale coś mi on wygląda dziwnie, nie jak 621... Ale podobno jest też tak w Muzeum Techniki, muszę się wybrać To zdjęcia ! facet zdjęcia ile się da i czego się da! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek_222 Napisano 28 Stycznia 2009 Share Napisano 28 Stycznia 2009 Kanapo-skóra to Humbrol 62, ale mi się nie podoba, dam ciemniejszą. Piękne fotki, Jendrass1, dzięki wielkie, teraz widzę, ile roboty czeka mnie w kabinie... To może tradycyjnie spróbuj z Humbrola 186 - jakiś taki bardziej brązowo-skórzany jak dla mnie, a jeszcze po przetarciu czymś ciemniejszym (Tamiya XF-10 na przykład) to już w ogóle jak prawdziwa skóra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m1013 Napisano 28 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 28 Stycznia 2009 To zdjęcia ! facet zdjęcia ile się da i czego się da! No wiesz, nie myślałem, że masz o mnie aż tak złe zdanie... O ile te informacje są w ogóle prawdziwe. Na Muzeum Pożarnictwa w Warszawie raczej bym nie liczył, bo to mi nie wygląda na 621: http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Polski_Fiat_621_L_Warsaw.JPG&filetimestamp=20060828174538, ale wybiorę się dla pewności. Na Muzeum Techniki też specjalnie nie liczę, bo nawet jeśli mają, to nie wiadomo czy jest udostępniony. Ale się dowiem. Raczej na pewno (jak ja lubię ten zwrot...) 621 stoi w Centralnym Muzeum Pożarnictwa w Mysłowicach. Ja jednak rzadko bywam w tych okolicach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m1013 Napisano 28 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 28 Stycznia 2009 To może tradycyjnie spróbuj z Humbrola 186 - jakiś taki bardziej brązowo-skórzany jak dla mnie, a jeszcze po przetarciu czymś ciemniejszym (Tamiya XF-10 na przykład) to już w ogóle jak prawdziwa skóra Dzięki, spróbuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek_222 Napisano 28 Stycznia 2009 Share Napisano 28 Stycznia 2009 To może tradycyjnie spróbuj z Humbrola 186 - jakiś taki bardziej brązowo-skórzany jak dla mnie, a jeszcze po przetarciu czymś ciemniejszym (Tamiya XF-10 na przykład) to już w ogóle jak prawdziwa skóra Dzięki, spróbuję Ależ do usług Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 30 Stycznia 2009 Share Napisano 30 Stycznia 2009 Panie Inżynierze jak robota idzie ? Walczysz z gluto-syfami po pierwszym malowaniu ? Przyznam Ci się szczerze, że jak patrzę na tego mojego wz 34 to niezły zdechlak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m1013 Napisano 30 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 30 Stycznia 2009 Robota na razie stoi, niestety. Czekam na wizytę w muzeum i konkretne fotki, ale na nie jakoś nie liczę, tzn. na znalezienie 621 w Wawie. Bez dokumentacji zawiesiłem więc na razie prace nad 34. Z glutami też nie walczę, bo kabinę postanowiłem konkretnie przerobić, czyli zbudować co się da od podstaw. Na pewno będzie tak z drzwiami, deską rozdzielczą, ramą przedniego okna. Myślałem też o chłodnicy, ale najpierw muszę zobaczyć oryginał na żywca, czy jakakolwiek siatka będzie się nadawała. Mam też spore wątpliwości co do kształtu błotników przy samej ramie. Chętnie zrobiłbym też pokrywy silnika, ale nie mam patentu na wycinanie tych regularnych rzędów wywietrzników... To na razie tyle, jutro może zacznę coś modzić z gąskami i dokończeniem tylnego zawieszenia. Generalnie rzeźba straszna, ale może zdobędę przy nim tyle doświadczenia, żeby porywać się na takie projekty, jak Ty - PZInż. 222 , którego też chciałbym bardzo mieć... Ale początki już są. Dziś spędziłem trochę czasu nad budową od podstaw wnętrza Cromwella... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 31 Stycznia 2009 Share Napisano 31 Stycznia 2009 Chętnie zrobiłbym też pokrywy silnika, ale nie mam patentu na wycinanie tych regularnych rzędów wywietrzników... Jeśli uda Ci się jakiś patent wykombinować, to daj znać, mnie też to prześladuje. Generalnie rzeźba straszna, ale może zdobędę przy nim tyle doświadczenia, żeby porywać się na takie projekty, jak Ty - PZInż. 222, którego też chciałbym bardzo mieć... Chcieć to móc* * potrzeba dużo czasu ** potrzeba pieniędzy *** potrzeba chociaż śladowych dokumentów. A 222 to pikuś... jak skończę 7TP AA robię 202 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m1013 Napisano 31 Stycznia 2009 Autor Share Napisano 31 Stycznia 2009 Chcieć to móc* * potrzeba dużo czasu ** potrzeba pieniędzy *** potrzeba chociaż śladowych dokumentów. Hmmm, w sumie to warunki do robienia każdego modelu A 222 to pikuś... jak skończę 7TP AA robię 202 Marzy mi się PZInż. 303... A jeszcze bardziej jego replika 1:1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass1 Napisano 31 Stycznia 2009 Share Napisano 31 Stycznia 2009 Racje tylko robiąc polskie pudła wszystko razy 3 Marzy mi się PZInż. 303... A jeszcze bardziej jego replika 1:1 Mi też piękny stwór PZInża. Można spróbować wyjść z Tamyowskiego Horcha, są dość podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.